pátek 16. března 2018

Project Life Week 10/2018

Desátý týden mého PL alba jsem se rozhodla nechat trochu "rozkvést" a zrůžovět. Byla jsem tak nějak rozpoložená, ikdyž jmeniny měli moji kluci. :-) Rozhodla jsem se použít Project Life kartičky ze sady CHARMING Core Kit (Becky Higgins)



Všechny kartičky a fotky jsem umístila do plastových kapes typu A (Becky Higgins)

Titulní kartička je z kolekce Project 52 Fresh Core Kit, kterou jsem doplnila razítky s vlaštovkami (o těch budu psát víc trochu níž). Pak jsem přidala další razítko "růžová šmouha" (Abstract Art Stamps) a až na něj jsem natiskla datumy pomocí roller razítka. Hvězdička před číslem "10" je z kolekce abecedy, kterou jsem se tento týden rozhodla použít. Nějak jsem tam něco napatlala a nešlo to odstranit, tak jsem tam nalepila hvězdičku.      

Podobná razítka "šmouh" vyrábí i Prima Marketing, myslím, že si vybere každý :-)


Abeceda je ze starší kolekce Live More (bohužel se už nevyrábí), ale lze ji nahradit jakoukoliv jinou abecedou. Písmena jsem použila jako nadpisy pro daná témata, o kterých jsem následně na PL kartičky psala.     







Na velké fotografie o velikosti 4x6 inch jsem se rozhodla přidat Phrase (slova) "stickers". To jsou ty šedé proužky se slovy. Mám je ráda a docela často je používám, protože jimi doplňuji význam, co pro mě daná fotka znamená. 















A teď se dostáváme k razítkům s vlaštovkami, o kterých jsem se zmiňovala u titulní kartičky tohoto týdne.

Kartička, kterou vidíte dole vpravo vedle fotografie, je součástí Project Life sady kartiček CHARMING Core Kit (Becky Higgins) včetně těch vlaštovek. Pořád jsem si říkala, kde jsem ty vlaštovky už viděla a...





 ... já je opravdu už viděla a vzpomněla si, že je mám ve své sbírce razítek. Zvláštní, protože vy co mě znáte, víte, že mám z 99,9% hlavně razítka Ali Edwards. :-D

Ideální chvíle použít vlaštovčí razítko a tak jsem razítkovala....


Z toho plyne... Zapátrejte někdy v mysli a vašich zásobách, najdete tam poklady :-) Pokud ne a budete mít o toto "staré" (rozuměj stará kolekce) razítko zájem, dejte mi vědět, ještě se vyrábí a je krásný i na přáníčkách. 






Opět to byl velmi rychle zaznamenaný týden, včetně toho razítkování. 

Prostě nic náročného -> vytisknout fotky; přidat kartičky; samolepící abecedou napsat nápisy; přidat razítka a dopsat to, co chcete říct. Nehledejme v tom nic složitého a časově náročného.

Krásný víkend a já se na vás budu těšit v Dubči na Kreativní výstavě. Scrapylife bude prodávat v budově místní školy. 

Charlotta





Žádné komentáře:

Okomentovat