úterý 1. října 2013

O mně & Scrapylife


...Velmi ráda fotím a dokumentuji vše, co kolem sebe vidím a toto je místo, kde se prezentuji. Součástí mne je i e-shop www.scrapylife.cz, který jsem založila roku 2013, protože jsem chtěla používat další a další nové špičkové produkty, které jsem vídala na zahraničních webech a časopisech a měla jsem potíž najít je na českém trhu.
Proč SCRAPYLIFE? Nic jiného než „SCRAPBOOKOVÝ ŽIVOT“. Vše se točí kolem života, zážitků a útržků v něm. Vše co si chceme zapamatovat nebo uchovat pro pozdější generace je v tomto výrazu i koníčku zahrnuto.
Postupem času se začal nabalovat i sortiment pro klasický scrapbook, cardmaking a jiná papírová tvoření. V roce 2015 si jak tento blog tak e-shop Scrapylife rozšířil své portfolio o nabídku úžasných Diářů a doplňků k nim.


Žádné komentáře:

Okomentovat