pondělí 29. ledna 2018

Project Life Week 01/2018

Leden skoro za námi a tak i já jdu s trochou do mlýna a ukáži vám můj první týden roku 2018. Vytvoření dvoustrany bylo opravdu rychlé, musela jsem to stihnout dřív, než se mladší syn vyspí po o :) Nebyl tedy čas na nějaké zdobení či vychytávky, ale tvoření tak říkajíc clean and simple. Někde jsem se dočetla, že barva letošního roku je ultrafialová. Barevnost strany tak byla určena touto informací a směle do toho.



 
Z kartiček, které mám doma k dispozici jsem nejvíce fialových našla v kolekci Charming. 
Fialová tak není přesně tou ultrafialovou, ale komu by to vadilo, že?
Rozvržení levé kapsy mě nijak nelimitovalo, neboť kapsa je 30 - druhá strana mé nekapsové titulky. Pro pravou stranu jsem zvolila plastovou kapsu designu A
Úvodní kartička je ozdobena vyřezanou číslicí z bílé čtvrtky na Silhouette a datum je natištěno rotační datumovkou od Heidi Swapp.


Banner good times je ze sady papírových ozdob Jubilee. 
Fialovou mašli mám z letitých zásob a ozdobnou vlaječku a WILD SPIRIT z Wonder sady od Crate Paper.

 

 Jednu fotografii jsem vlepila na rozstřiženou kartičku z kolekce Charming.



Pamatujete, jak nedávno dala Lotka 2 kartičky přes sebe? Tak jsem to také musela zkusit. Kytička a rámeček je ze sady papírových výseků Jubilee Sherbet.


No a v sadě výřezů od MY MINDs EYE najdete také vyřezanou kartičku life is good. A Bingo kartičku nabízí Crate paper.

Hráli jste někdy Bingo nebo vždy jen viděli v americkém filmu? Já letos hrála poprvé a vyhrála jsem druhou cenu, juch!

Krásný týden a v první pondělí v únoru se tu opět sejdeme!
J.

Žádné komentáře:

Okomentovat