pondělí 30. října 2017

Project Life Week 39/2017



Další týden v mém Project Life albu, huráááá :-) Ještě mám skluz dvou týdnů v tomto roce, takže jsem skoro aktuální. 

Po delší době jsem se vrátila k EVERYDAY Core Kit (Becky Higgins) kolekci, kterou jsem jen střídmě doplnila několika nápisy. 




Titulní kartičku jsem orazítkovala datumy pomocí roller razítka; samolepící abecedou jsem nadepsala "THIS WK" a doplnila korkový nápis  "journey" (Atlas Cork Stickers) a nakonec přidala phrase (slova) samolepku


Zdobení použité na titulní kartičce se opakuje na většině ostatních kartičkách - ať už je to  roller razítko a phrase (slova) samolepka, nebo...




... nápisy ze samolepící abecedy doplněné o korkový nápis (Atlas Cork Stickers).



Přeji hezký týden a těším se při naskladňování NOVINEK (datum bude upřesněno na FB Scrapylife).

Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat