pátek 6. května 2016

Project Life - Velikonoce - týden 13 - část první

Trošku stahuji skluz, který mám - proto až nyní přichází "na scénu" 13. týden, který byl ve znamení Velikonoc. A jak jsem je zpracovala, se můžete podívat níže...






Fotky a kartičky jsem tentokrát vložila do jedné kapsy ze sady Simple Stories. Stává se mou oblíbenou.


Kartičky jsou z Doodle core kitu. Úvodní kartička je z kolekce September Skies od Becky Higgins. Na tu jsem přilepila dřevěný výsek VELIKONOCE a za použití samolepek označila týden.


Na této straně jsem se pak snažila k přilepeným fotkám nalepit nějakou tu ozdobu s velikonoční tématikou. A na kartičkách je použita strojová razítkovací abeceda, kterou mi na posledním PL Klubu půjčila Janička, DĚKUJI!


Na druhé straně je pak zbytek pracovního týdne. Použit opět Doodle core kit.


Zde jsem na kartičky 6x4 rozstříhala kartičky 3x4.


No a poprvé jsem také použila jednu kartičku z obou stran - jen jsem k ní dolepila písmenko S.


K fotkám jsem pak zvolila červenou samolepící abecedu.


To je pro dnešek vše! Tak příští pátek opět zde :-)

Petra


5 komentářů:

  1. Krásná stránka! A ten dýhový výsek Velikonoce, nemám slov. :-) Já jsem tento týden konečně stihla nalepit stránky až do týdne č. 2! Což považuji za velký úspěch, vzhledem k tomu, že mi chybí ještě nějaké stránky z loňska. Ale nějak to snad dám dohromady.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji. Super, ze jste zacala lepit rok 2016. Skluz poradny, ale to date!

      Vymazat
  2. Peti, koukám, že Doodle již v plné parádě! Boží!

    OdpovědětVymazat