středa 8. července 2015

Má "bezfotková" prvnotina aneb mezera v albu!

Mezery! Nesnáším mezery v albu... A bohužel mi každý rok nějaká vznikne. I tentokrát jsem to musela špatně vypočítat nebo jsem ve výsledku použila méně fotek než jsem chtěla a zase mi vznikla ta nežádoucí mezera. Celá stránka, která nepasuje k žádnému týdnu. A jak si s ní poradit? Přemýšlela jsem dlouho, hrabala se ve fotkách, ale žádné mi tam neseděly chronologicky, a tak jsem si řekla, že je na čase udělat opět záznam Nelinky slovníčku a tak je tu její druhý díl :-).


Stránku bylo nutné zasadit do čtvercových plastových kapes. Ty mám moc ráda, vejde se do nich spousta fotek, ale o tom to dnes nebude. Fotku jsem snad prvně v životě nepoužila ani jednu :-). U mě vskutku zázrak (to abych zaznamenala do alba v aktuálním týdnu :-D ). Pro úvodní kartičku, která je uprostřed stránky jsem zvolila krásnou růžovou abecedu Dreamy Alphabet Puffy Glitter Stickers.


Pro tuto stránku jsem si vybrala nové kartičky. Nové v tom smyslu, že jsem je ještě nikdy nevyužila a mám je doma už pěknou "chvilku". Tou šťastnou sadou je Instagram Albums Made Easy Journaling Cards - Farmer's Market. Nějak to nebyl můj šálek kávy, ale i tak si myslím, že je časem využiji. Však já se k té červené barvě časem taky dopracuji :-).


Pro Nelinčiny výrazy jsem vybrala razítkovou abecedu od Lawn Fanw a doplnila fontem á la "má vlastní ruka". Obrázky jsem si vystřihala z nejrůznějších letáků a časopisů a pomocí rolátka jsem je rozmístila na kartičky. Rychle hotová stránka a nám vždy připomene tu fůru legrace, která s dvouleťákem rozhodně nechybí :-).


Děkuji za shlédnutí mého "bezfotkového" příspěvku a těším se na další středu s Vámi :-). Užívejte léta a prázdninových dní.

Míša


3 komentáře:

  1. Supr nápad a moc pěkně zpracovaný! Bohužel tyto "slova" člověk časem zapomene, ale takhle vždy zůstanou k pousmání....

    OdpovědětVymazat
  2. Ha, Farmer's Market mám doma taky a taky ho ne a ne použít, ale jednou na něj vyzraju :-) Jinak super tématická stránka!

    OdpovědětVymazat