čtvrtek 19. února 2015

Project life Week 35-37/2014


V dnešním příspěvku vám představím hned tři své Project Life týdny najednou. Již v minulých příspěvcích jsem se zmínila, že své PL album 2014 ještě nemám celé hotové. Fotografie mám již sice vytištěné nebo minimálně připravené k tisku, ale založené v albu mi pořád chybí.


Stránky v tomto příspěvku, jsou přesně pro ty, kteří nejsou příznivcem přílišného zdobení. Ve všech případech jsem použila jen kartičky z Core kitů Project Life® Becky Higgins. Doplňky jsou maximálně samolepící písmenka a datumové roller razítko. Toť vše! :-) Plastové kapsy, které jsem ve všech třech týdnech použila, jsou základní typ A.

Týden 35

Kartičky ze sady Midnight Core kit Project Life® Becky Higgins doplněné o zelená samolepící písmenka Doodlebug Limeade TEENSY TINY ALPHA, fotografie a ručně psané texty. Těšte se, již brzy budeme naskladňovat do Scrapylife e-shopu tato velmi oblíbená samolepící písmenka v nových barvách.




Pro malé zpestření jsem některé již předem natištěné etiketky vystřihla nebo jen prošila mini kancelářskou sešívačkou.


Na tuto již předem natištěnou kartičku jsem nalepila část letáku a opět doplnila samolepící písmenka Doodlebug Limeade TEENSY TINY ALPHA.

Týden 36

Kartičky Cinnamon Core kit Project Life® Becky Higgins jsem doplnila o pár etiket (vytištěné zdarma z internetu), fotografie a ručně psané texty.


Na titulní kartičku jsem nalepila označení týdne pomocí staré samolepící abecedy (Simply Stories). Na etiketu jsem natiskla pomocí roller datumovky text a datum daného týdne.



Ostatní bannerky (etiketky) jsem částečně vyřízla (viz. "check it out.") nebo celé vystřihla (viz. "READ THIS") z kartiček této kolekce.

Týden 37

Kartičky Coral Core kit Project Life® Becky Higgins jsem doplnila fotografiemi a ručně psanými texty.


Pouze na tuto titulní kartičku jsem použila dvě věci, které nejsou součástí Coral Core Kitu Project Life® Becky Higgins. Titulka se skládá ze dvou kartiček - již natištěný nápis "hello" jsem doplnila o označení týdne pomocí samolepící abecedy Wanderlust Sticker Book ABC 4"x6" 6 sheets (Studio Calico) a datumu a textu pomocí roller datumovky. Zelená hranatá bublina je vystřižená z jiné kartičky této kolekce.


I všechny ostatní hranaté bubliny v tomto týdnu jsou vystřižené z jiné kartičky této kolekce. Některé sady mají i kartičky, které se již nemusí nijak doplňovat.


Zelený banner s textem byl uprostřed této kartičky. Vyřízla jsem ho a přilepila na okraj.


V tomto případě jsem zvolila černo/bílou fotografii, kterou jsem zasunula pod již předem natištěný a mnou vyříznutý nadpis.

Máte také svůj project life či jiný papírový projekt, o který se s námi chcete podělit a tím získat slevu 100,- Kč v našem e-shopu www.scrapylife.cz? Kontaktujte nás na info@scrapylife.cz

Hezký den,

    Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat