sobota 14. února 2015

Project Life Školní album


Dnešní příspěvek je takovým předskokanem toho, co budu tvořit od září tohoto roku, a to jen z toho důvodu, že náš syn bude nastupovat do první třídy.
  

Je to další důležité období v životě člověka a já mám představu, že tyto okamžiky našeho syna na základní škole budu zachycovat právě v tomto samostatném albu. Vybrala jsem si 12´ látkové album v neutrální černo/bílé s potiskem fotoaparátů Sketchbook od Amy Tan. Kartičky se školním tématem Daily Flash Milk Money (October Afternoon) a Childhood Edition Wellington Mini Kit (Project Life® Becky Higgins). Razítka jsou ze setu I love School od Ali Edwards.

Ikdyž školní rok našeho syna začíná až v září 2015, už teď je co zaznamenávat - Den otevřených dveří, Zápis, Škola nanečisto, atd.


První strana alba je černobílá fotografie školy o velikosti 12´x12´, na kterou jsem nalepila kartičku 3´x3´ s již předem natištěným obrázkem lišky z kolekce Daily Flash Milk Money Cards (October Afternoon).

Na kartičku jsem použila razítka ze setu I love School od Ali Edwards; samolepící štítek ze sady Daily Flash Milk Money Stickers (October Afternoon) a enamelové ozdoby Teals Necessities (MME).


Následná dvoustrana je mix 12´ stránky (součástí alba je 10 kusů 12´ kapes) a plastové kapsy Photo Poclet Pages K (Project Life® Becky Higgins).

Na levou stránku jsem použila 12´ scrapbook papír ze starých zásob, na který jsem nalepila A4 pauzovací papír (z klasického papírnictví) potištěný textem. V textu jsem uvedla, jakým stylem jsme vybírali základní školu, jak probíhal zápis, co se u zápisu dělo apod. Vlnkový okraj je samolepka, která zakryla lepidlo a pomohla připevnit poloprůsvitný pauzovací papír.Ač jsem příznivcem psaní rukou, v tomto případě jsem z důvodu velkého množství textu zvolila počítač. V horní části stránky jsem použila razítka ze setu I love School a ještě jeden starší set "first" od Ali Edwards. Barevné čtvercové kartičky s motivem školy jsou ze sady Daily Flash Milk Money Paper Pad (October Afternoon).

Pravá strana (kapsa Photo Pocket Pages K Project Life® Becky Higgins) je tvořena barevnými a černobílými fotografiemi a opět kartičkami ze sady Daily Flash Milk Money Paper Pad (October Afternoon).

Předpokládám, že před začátkem školního roku 2015/2016 budu do tohoto alba ještě přidávat informace ohledně Školy nanečisto, která bude probíhat od března, a také se zmíním o nákupu prvního školního vybavení.

Tento typ alba se dá jednoduše přetvořit i na album pro dítko, které jde zatím jen do školky nebo na střední školu, vysokou atd. Věřte, že materiálu nasbíráte určitě dostatek :-)

Máte také něco podobného, o co byste se s námi chtěli podělit a tím získat slevu 100,- Kč v našem e-shopu www.scrapylife.cz? Kontaktujte nás na info@scrapylife.cz

Hezký den,

    Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat