pondělí 25. listopadu 2013

Project life WEEK 31

Poslední příspěvek před adventem bude opět letní. Ne, že by mi léto tak moc chybělo, ale chci Vám ukázat jednu takovou nestandardní stránku.








V celém týdnu jsem použila jen dvě project life kartičky a s textem jsem se tentokrát taky moc nezdržovala, což není zas až tak můj styl.



Titulní kartičku jsem vytvořila z fotografie vody v bazénu a pravdou je, že jsem to věděla už ve chvilce, kdy jsem ji pořizovala. Stačilo pak nalepit jen označení týdne, datumy a bylo hotovo.


Fotografie 4'x6' je rozpůlená a dozdobená papírovou cedulkou a enamel tečkami.


Namísto kartičky 4'x6' jsem použila leták, na který jsem nalepila fotografie. Jméno místa tam je a skoro v mém případě není důležité, takže opět bez popisku a i přesto všeříkající.


Velmi často používám různé účtenky a vždy si vzpomenu, jak starší generace vyprávěla, jak rohlík stál 0,10 Kč. Druhá kartička velikosti 3'x4' je předtištěná a doplněná o fotografie přímo takto vytištěné na mé oblíbené tiskárně Canon Selphy 900.
Opět připevněná účtenka z oblíbené restaurace, o které jsem se v tomto albu již několikrát zmiňovala. Účtenku jsem připevnila pomocí samolepky imitace dřeva.




Toto je, alespoň pro mě, tak trochu nestandardní stránka. Použila jsem klasickou scrapbook stránku 12' a na ni nalepila leták z pražské zoo. K jednotlivým částem zoo jsem vlepila fotografie z daných míst a vše následně nařezala na požadovanou velikost.

Máte chuť se s námi podělit i o Vaše stránky a tím získat slevu 100,- Kč v našem e-shopu www.scrapylife.cz ? Kontaktujte nás na info@scrapylife.cz Nebo si chcete počkat na novoroční překvapení a zúčastnit se naší soutěže "December Daily"? Více informací si můžete přečíst v příspěvku Project life December Daily zveřejněného 24.11.2013 nebo nás kontaktujte na info@scrapylife.cz

Pěkný týden,

     Charlotta


2 komentáře:

  1. Charlott, mapa ZOO je naprosto úžasný nápad a vypadá to skvěle, v pondělí jdeme taky do ZOO tak doufám, že pořídím něco podobného a nechám se tebou inspirovat :-) Krása

    OdpovědětVymazat
  2. Zdeni, děkuji moc za krásný komentář. Pravdou je, že tuto stránku mám v PL albu každý rok. Vždy mám ze ZOO tolik krásných fotek a toto zpracování mi zatím přijde nej :-)

    OdpovědětVymazat