pondělí 15. června 2015

Project Life - 37 Thankful

Dnešní stránku jsem zpracovala vlastně tak trochu náhodou. V albu mi zbyla jedna volná strana kapsy E a pořád jsem nevěděla co s ní…















Příležitost se naskytla v květnu v den mých narozenin. Rozhodla jsem se, že ten den nebudu „nic“ dělat – mimo užívání si rodiny a mého koníčku. Při prohlížení svých alb jsem narazila na tu volnou stránku a napadlo mě, že bych mohla zpracovat něco na téma „Za co jsem ve svém životě vděčná“. Znáte to, tak si přemýšlíte o životě; bilancujete, co vše člověk v životě zažil; plánujete a já nevím co ještě… Ale abych si ten nápad tak úplně nepřivlastnila, pamatuji si, že jsem něco podobného již dříve viděla u mé oblíbené Ali Edwards.


Jako základ jsem zvolila svůj věk, tj. 37 Thankful. A proč angličtinu? I když jsem 100% ČEŠKA, angličtina má pro mě v některých případech vhodnější označení a je mi i tak nějak stejně přirozená.  

Tato plastová kapsa typu E se skládá ze čtyř 6x6 okének a protože mám poměrně rozsáhlou sbírku starých 6x6 sad scrapbook papírů rozhodla jsem se je použít. Do prvního okénka jsem vložila fotografii o veikosti 6x6 inch, kterou jsem si nechala vytisknout ve FotoŠ… a jen jsem doplnila stříbrný brad (hřebíček) ve tvaru hvězdičky a samolepky čísel „37“.

Do okénka vedle jsem vložila již předem krásně potištěný papír ze staré sady Stationery Noted (Teresa Collins). Jen jsem doplnila datum pomocí roller razítka, opět stříbrné brads (hřebíčky) ve tvaru hvězdiček, nadpis „thankful“ pomocí samolepící abecedy a další roller razítko „ON THE LIST“ (Rise Shine Amy Tangerine) v etiketě pod sovou. A samozřejmě úvodní text.


Součástí této sady papírů jsou i stránky s etiketami, které jsem vystřihla a nalepila na jiný podklad opět z té samé sady. Etikety se dají jednoduše nahradit i jinými, třeba těmi co jsem minulý týden publikovala na Facebooku Scrapylife.

Každá etiketa představuje jeden vděk. 

Některé etikety jsem podlepila 3D samolepícími čtveračkami a doplnila stříbrné brads (hřebíčky) ve tvaru hvězdiček.



 
Přeji hezké pondělí a těším se příště,


Charlotta
 


3 komentáře: