středa 25. dubna 2018

Scrapylife Project Life Video Tutorial - WEEK 27/2017

Za ten měsíc jsem se moc neposunula, tak se pojďme podívat na náš loňský 27. týden :)









Když jsem viděla Jarky pondělní článek, musela jsem se smát. Tak jak se to několikrát povedlo Ajce, tak i mne se povedlo sladit kolekci s Jarkou :D

Takže dnes přišla na řadu kolekce Everyday. Snažím se spotřebovat zbytky, aby bylo místo na nové krásy, které Lotka naskladnila v úterý.


V zásobách mám i zbytek chipboardových samolepek a tak jsem se snažila jich použít co nejvíc. Další ozdoby, které jsem použila jsou ty skvělé sticker booky - 1canoe2 a Jen Hadfield. Pak na řadu přichází moje "svaté trio" glitter abecedafrázové samolepky a "heidi" shine.







Přeji krásný zbytek týdne a těším se zase za měsíc.
Bára

6 komentářů:

  1. Tak jako :)) taky se snažím spotřebovat zásoby :)) i ty chipboardy, ale pak je mi to zase líto, vyplácat to celé na jednu stránku :)) Svaté trio mě pobavilo :) Prosím tě, kolik těch abeced máš? Fráze jsou super a Heidi shine jsem si také pořídila, protože u tebe se mi to moc líbí! A v pondělí to chci mít v článku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru, já už to snad radši nepočítám kolik jich mám, ale takových 10ks určitě :D Mi vždycky dojdou srdíčka a "W" a "K" :D

      Vymazat
  2. A to video taky super, kéž by mi to šlo tak rychle od ruky jako tobě :)

    OdpovědětVymazat