pondělí 23. dubna 2018

Project Life Week 44/2017

A máme tady další týden :)
Věřím, že jste měli krásný víkend! Já si v sobotu užila PL Klub a pak ještě krásnou procházku po náplavce se zmrzlinou v ruce a v neděli výlet do přírody.

Dnešní příspěvek je o jednom cestovním listopadovém týdnu loňského roku. Bylo nádherné slunečné počasí, žádné listopadové mlhy a inverze, tak si myslím, že to sem krásně zapadá.








Ač mám moc ráda cestovatelské kolekce jako EXPLORE, WANDER, ADVENTURE na zachycení našich cest a objevů, dala jsem si tentokrát takovou osobní výzvu udělat stránku za použití normální sady. A můj výběr padl snad na tu nejzákladnější kolekci EVERYDAY (kterou má skoro každý doma) tedy včetně MIDNIGHT
Jako úvodní kartičku týdne jsem si vybrala bílou s malými křížky, původně jsem na ni chtěla vyšít číslo týdne 44. Ale jako dárek na PL klubu jsem dostala od Lotky zlatý papírový výsek "collect beautiful moments" a bylo rozhodnuto, ten tam musím mít! K označení týdne jsem použila samolepící abecedu BOYS FORT a  datum je zhotoveno z písmenek od "naší" talentované Barči a lze na ně psát gelovkou :)



Jako pojící prvek mezi oběma stránkami jsem zvolila abecedu od Barči. Ač je plná háčků a čárek, já si vyskládala texty v angličtině a němčině, k PL mi to tak víc ladí.


Jestli i tentokrát čekáte na tip na výlet, tak vám doporučím Hildesheim v Dolním Sasku v Německu. Kde mají takovéhle pohádkové domy na náměstí a pár památek zapsaných v UNESCO. A nebo Vídeň a to hlavně Café Hawelka, kde rozhodně nečekejte módní baristické výstřelky tipu flat white. Káva jen černá nebo s mlékem a otrávený vrchní. Ale genius loci a štrůdl je fenomenální!


Barva letošního roku je fialová, ale tu já moc nemusím, maximálně na levandulových polích ve Francii :) Zato se mi začala líbit hořčicová (viz. článek z minule) a zlatá, ale jen na papíru, šperky miluji z bílého zlata:)  Kartička je z kolekce EVERYDAY, bílozlaté kolečko najdete v papírových výsecích 52 Project Fresh, písmenka vylepená šedou abecedou v kolekci BOYS FORT a ta zlatá jsou od Dear Lizzy.


Na poslední kartičce jsem se vyřádila. Je tu mix kolekce EVERYDAY (výstřižky z kartiček + samolepka z aršíku), Project 52 Fresh a Saturday od Dear Lizzy. Navíc jsou něktré výseky a výstřižky podlepené 3D oboustrannými čtverečky.  

A to je pro dnešek vše. Mějte se krásně, ať vám jde práce i scrapování od ruky a příští týden tu najdete další článek :)

J.


Žádné komentáře:

Okomentovat