pátek 6. dubna 2018

Project Life Week 11/2018



Jedenáctý týden mého Project Life alba 2018 je pro mě víc tvořivý než jsem zvyklá. Většinou jen poskládám fotky a  kartičky, přidám nějaké ozdoby, text a konec.

Tentokrát jsem i (na mě) hodně stříhala, lepila a pracovala s bavlnkou...


Všechny kartičky z kolekce GATHER Core Kit a fotky jsem umístila do plastových kapes typu A (Becky Higgins)

Na titulní kartičku z kolekce Project 52 Fresh Core Kit jsem natiskla datumy pomocí roller razítka a přidala žlutou bavlnku, kterou jsem přichytila pomocí sešívačky a na ni nalepila jednotlivá písmenka "LOVE YOU", které jsem vystříhala z kartičky z kolekce GATHER Core Kit.


Minule jsem si dala za cíl použít roller razítka a tentokrát to byla Washi páska. Taky se vám všechny ty Washi pásky tak mooooc líbí, ale používáte je málo? Já to tak tedy mám. :-(

Vymyslela jsem to tak, že vystříhám jednotlivé nápisy z kartiček kolekce GATHER Core Kit, které jsou psané jakoby na psacím stroji a přilepím... 




...nebo sešívačkou připevním na jiné kartičky nebo fotky. 


Tato kartička nemusela být vůbec upravovaná, protože takto vypadá i v originále, ale chtěla jsem ji nějak "ozvláštnit" a tak jsem z jiné stejné kartičky vystříhla nápis, podlepila ho 3D lepenkou, přidala sponky ze sešívačky a nalepila.


A to je pro dnešek vše. Přeji krásný a snad slunečný víkend,

Charlotta



4 komentáře:

  1. Lotko, ta titulní kartička je úžasná!

    OdpovědětVymazat
  2. děkuji holky :-) na mě výkon :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné stránky 🙂, moc se mu líbí poslední kartička. S washi páskami to mám stejně, navíc je nejsem schopna nalepit rovnou, takže nejprve je lepim na bílý papír, ach jo.

    OdpovědětVymazat