středa 18. dubna 2018

Project life album 2017 - 8/2018 přijela pouť




 Dneska to bude trochu divoké. Pouťové atrakce se bohužel nevyznačují tlumenými barvami (zvláště ty nafukovací). Zkusila jsem to tedy vykompenzovat použitím kartiček staré dobré kolekce Midnight. Aby to ale nebylo zas tak černobílé, přidala jsem ještě červený papír ze sady papírů Everyday.








Nejprve jsem si vzala k ruce stránku designu P. Měla jsem celkem hodně fotek, něktré i velké a na takovou směsku je tento typ nejlepší. Jako první jsem si udělala úvodní kartičku, kterou jinak moc často nedělám. Použila jsem papír se jmény dnů ze sady Everday, který jsem ještě doplnila o červený papír a kartonové ozdoby ze stejné kolekce. Na nápis jsem použila pěnovou abecedu Clara Puffy Alpha. Vše jsem ještě doplnila o štítek z malého sešítku Wanderlust a data vytvořeného Heidi abecedou.


Celou stránku propojují, krom černobílých kartiček i natištěné fráze či hesla. Vše jsem tiskla černým StazOnem a na fráze použila rotační frázové razítko od Becky Higgins. Vše jsem si tiskla na bilý papír, nejlépe otištěnou verzi jsem vystřihla a nalepila na onen červený papír.


Krom úvodní kartičky jsou všechny ostatní tvořené kartičkami z kolekce Midnight o velikosti 3x4. Udělala jsem si papírovou šablonku o velikosti 4x4, na které jsem si kartičky skládala k sobě, aby překrytím vznikla požadovaná velikost. Ze začátku jsem si takto připravené kartičky pracně obracela a slepovala nanečisto washi páskou, ale potom jsem washi pásku nechala na horní straně a přelepovala ji fotkou. Výsledný efekt je stejný, ale je méně pracný.


Kartičky s textem jsem trochu odlišila použitím kombinace červené a žluté barvy, která se na fotkách také opakuje. Na horní části stránky jsem ještě na ozdobení použila pěnovou abecedu, která je na úvodní kartičce. Zároveň jsem spojila dohromady čárku s háčkem, je to vlastně vykřičník bez tečky. Na dolní textovou kartičku jsem nalepila zlatou kartonovou ozdobu, opět je z kolekce Everyday. Myslím si, že tyto dvě kolekce k sobě hezky pasují.




Nejvíce se mi asi líbí střed stránky. Černobílá fotka na černobílých kartičkách.


Takto vypadá výsledná stránka. Opět jsem kombinovala zaoblené a ostré rohy. Poslední dobou se mi celkem líbí, když "přiznám" aspoň zčásti jejich původní tvar.


Jak to máte s rohy vy? Používáte i tento typ kapes, nebo jen typ A?

Přeji krásné tvoření.

Ajka

1 komentář:

  1. Bozi stranka a kombinace karticek. Ja bych asi kombinaci ostrych a kulatych rohu nedala, me pubtickarke ja, ale vypada to moc hezky!

    OdpovědětVymazat