středa 4. dubna 2018

Project life album 2017 - 7/2018 neklasické PL stránky


Dnešní článek bude trochu jiný. Vlastně navazuje na loňskou sérii příspěvků, kdy jsme tvořily netradiční PL stránky do nedělených kapes. Navíc ještě přidám pár detailů ze stránky, kterou jsem tvořila do PL Story. Můžeme jít na to :).




Použila jsem nedělenou velkou kapsu. Prim hrají papíry z kolekce Heart of Home od Jen Hadfield (minule vám ukázala Barča samolepkovou knížku s jejím designem). Měla jsem fotky ze dvou akcí, ale největším problébem byla velká fotka. Nikam se mi rozměrem nehodila, proto jsem si pomohla tímto trikem.


Nejprve jsem si stránky rozřízla na dvě poloviny. Jedna půlka od každé posloužila k tvorbě rámečku. Vnitřek jsem si vystřihla a odložila stranou na další použití. Oba rámečky jsem přilepila k sobě a na ně nalepila druhé půlky tak, aby se prostřídaly barvy - na růžový rámeček modrou stránku a na modrý růžovou. To byl základ a mohlo se tvořit dál. Bohužel mi na text nezbylo moc místa a tmavá barva není také ideální. Proto jsem si text napsala na počítači, rozřezala a nalepila. Musím to někdy vyzkoušet i na barevné kartičce.



Prostřední fotky jsou krom bílého papíru ještě podlepeny protějším papírem (ten mi zbyl ze zbytků od rámečků, kdybych je nevystřihla, tak bych to nemohla udělat).



Základ je připraven, fotky nalepeny a teď zdobení. Rozhodla jsem se pro pěnová slova/ozdoby White Words Foam od Freckled Fawn.


Aby to nebylo jen tak obyčejné, když moc jiného zdobení nebude, použila jsem ještě "třpytový štětec" tedy štětec Wink of Stella. Je to parádní efekt, jen to focení není žádná sranda.


No jo, jenže co použít na protější stránce za ozdoby, aby se to hodilo k těm bílým? Původně jsem myslela, žě ty stejné bílé ozdoby načerním StazOnem a nalepím. Jenže pak jsem si to zkusila otisknout na papír a bylo rozhodnuto. Z bílých ozdob budou razítka! Vypadá to skvěle. Na světlou stránku jsem text mohla psát rovnou. Dále jsem hlavní papíry po okrajít trochu ohla, jak je vidět na této fotce.

Teď takový malý bonus. Povedlo se mi stihnout PL Story na krásné téma. Použila jsem stránku s rozvržením kapes typu P a papíry z kolekce Moonstruck.


Krom textových kartiček jsem použila papíry ze sady papírů velikosti 6x6. Na dozdobení kartiček s textem jsem nalepila proužky, které mi zbývají při tvorbě PL kartiček a nechávám si je u sady v IKEA sáčcích.


Hlavní nápis je napsán samolepící abecedou Escape The Ordinary.


Ze stejné sady jsem si vystříhla čtverečky s texty, podlepila je bílým papírem a to vše přilepila 3D pěnovými čtverečky.



Moc se mi líbí kartičky dětí, které jsou doplněné pouze o obdelníky ze stejné kolekce, ale z papíru o velikosti 12x12 (oba modré papíry mají krásný vzor). Opět jsem přidala 3D efekt.

Jak vzniklo razítko:

Jak vypadá třpyt:


Přeji krásné tvoření.

Ajka

6 komentářů:

  1. Ajko, jsem totalne pozadu, vubec jsem nepostrehla, ze uz jste 4, moc gratuluji! 😊 Stranky jsou krasne, a ta dekovaci mne vzala i svym tematem ... ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Jani 🙂. Vůbec nejsi pozadu, to spíš já. Kdyby nebylo takové hezké téma, tak bych se k ukázce rodinky dostala asi až v květnu 😉.

      Vymazat
  2. Tak ten trik s razítkováním je prostě bomba :)

    OdpovědětVymazat
  3. Aji, tak vy máte holčičku? :) a já si celou dobu myslela, že čekáš druhého chlapečka :)) Gratuluji ještě jednou! A klobou dolů, že i s tak malým miminkem zvládáš scrapovat a psát články! A stránky jsou krásné!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Jaruš 🙂. Občas je to na hraně, ale zatím to jde. Já zas obdivuji, tvou pravidelnost a kolik toho vždy máš a jaké parádní kousky 🙂.

      Vymazat