pátek 2. března 2018

Project Life Week 3/2018

Konečně mám za sebou všechny ty prosincové PL stránky a teď se můžu plně soustředit na letošní rok. Dnes vám představím třetí týden a sadu Project Life kartiček MODERN od Becky Higgins.



Titulní kartička je, jak mám letos v plánu, opět z kolekce Project 52 Fresh Core Kit. Dozdobila jsem ji částí kartičky z kolekce MODERN od Becky Higgins, puffy samolepkou srdíčka (Metallic Silver Hearts od Freckled Fawn)  a datumem pomocí roller razítka.  





Zdobení na těchto stránkách moc není. Použila jsem samolepící abecedu (Boys Fort) a puffy samolepky srdíček a plusů (Metallic Silver Hearts od Freckled Fawn). Na tmavě modré místo jsem následně napsala text bílou, slabou fixou od Centropenu (z papírnictví).    




Další použití samolepící abecedy (Boys Fort) na fotkách i kartičkách.  



Abych některé fotky doplnila, vystříhla jsem někteé nápisy z kolekce MODERN od Becky Higgins.



Jednoduché a rychlé! To je to, oč tu běží. Zvlášť když máme pár týdnů "skluz". :-)

Přeji krásný pátek a nedělejme z toho vědu, děláme to pro zábavu.

Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat