pondělí 19. března 2018

Project Life Week 10/2018

Krásný den všem!
Dnes to bude velmi stručně, stále nejsme připojeni k internetu, tak mi musí vystačit mobilní data.
Týden 10. jsem zpracovala, trochu netradičně, byli jsme všichni nemocní, tento rok už podruhé a fotografií bylo málo. Březen jako měsíc knihy mi tak udal téma, co právě čteme :) a zelená mi evokuje jaro, i když za okny je chumelenice jako v lednu:)
Poprvé jsem také použila více Project life sad od Becky Higgins najednou a to KIWI, EVERYDAY a MIDNIGHT.
K založení jsem použila plastové kapsy typ P od Becky Higgins.


 


Jako základ jsem použila bílou čtvrtku se strukturou. Úvodní kartička je mix Project Life kolekcí KIWI, EVERYDAY a MIDNIGHT doplněné o samolepící abecedu BOYS FORT.


Všechny zelené kartičky jsou z kolekce KIWI. Zelené a černé šmouhy jsou natisknuté cling razítkem od Prima marketing. Brush Strokes razítka jsem si pořídila někdy vloni, když jsem viděla jejich použití u Lotky v článku, ale teprve jsem je použila až na této stránce, aniž bych předtím četla Lotky příspěvěk o tom jak si probrat zásoby :)

Černobílé papíry jsou rozstříhané kartičky z kolekce EVERYDAY. A srdíčko s nápisem fave je podlepeno 3D samolepícími čtverečky.


A zde je pravá strana týdne s nejoblíbenějšími knihami našich kluků. Opět jako základ jsem použila bílou čtvrtku se strukturou a kartičky od Becky Higgins z kolekcí KIWI, EVERYDAY A MIDNIGHT. Šmouhy jsou natisknuté cling razítkem a srdíčko podlepené 3D samolepícími čtverečky.

A to je pro dnešek vše. Doufám, že se Vám příspěvek aspoň trochu líbil a že jsem Vám ukázala, že i když promarodíte celý týden, lze něco zaznamenat, než jen to, jak leží celá rodina pod peřinou :).

Příští pondělí se těším!

J.
 


Žádné komentáře:

Okomentovat