středa 21. března 2018

Project life album 2017 - 6/2018 kartičky Currently



Viděli jste pondělní článek od Jarky? Já ano a musela jsem se usmívat. Opravdu se zatím nedomlouváme, ale pokud nepoužijeme stejný materiál, tak se trefíme aspoň do barvy :). Když Jarku trápí internet, tak mě zase foťák a fotky jsou foceny na telefon.



Vybrala jsem si stránku typu F a k zeleným fotkám si vybrala krásnou kolekci Currently. Trápila jsem se s úpravou fotek, protože krásnou zelenkavou barvu kartiček mi to ukazuje spíše do žlutého odstínu. Ale kartičky jsou opravdu zelené.


Trochu mi zlepšilo náladu zjištění, že někdy se to stává. Stalo se to i Lotce při nafocování mini sady abeced od Heidi Swapp. Je tam krásně zelená abeceda a k ní ještě modrá a červená. Každá má trochu jiný font a jsou průhledné.


Moc se mi zalíbilo kombinovat pozaďové a textové kartičky. Textové jsem ořezala tak, aby mi zbyl jen jeden kulatý roh. Výsledná kartička má však tři oblé a jeden ostrý roh, který doplňuje ostré rohy fotek.


Zdobení mám na této stránce dvojí (pominu-li kartičky a abecedu). Na kartičkách jsem použila propisoty od Heidi Swapp. Letos mi příjde, že se hodně probírají zásoby, aby se někam vešly novinky ;) . Občas se na e-shopu koukám na starší materiál, který je ještě k dispozici. Můžete tak najít poklad, třeba právě tuto krásnou abecedu.


Jak jste si už mohli všimnout, na fotky jsem používala pěnové ozdoby Puffy Numbers Stickers. Do třetice všeho dobrého jsem opět použila ty od Heidi Swapp. Doplnila jsem je ještě o zelená pěnová srdíčka Go Now Go od Shimelle.


To byla další zelená stránka. Nevím jak vy, ale já jsem moc ráda, že v Core Kitech se kartičky tolik opakují :).

Jako omluvu za fotky jsem se pokusila natočit video. Bohužel ani to není 100%, ale věřím, že chybami se člověk učí.

       


Přeji krásné tvoření.

Ajka

2 komentáře:

  1. Ty jooo, synek u babi a hned super video :) bych tvuj hlas vubec nepoznala!

    OdpovědětVymazat
  2. Aji super! :) Tak já tu Currently taky vytahnu :) Nejvíc mě však pobavilo synkovo tričko, také ho máme :)

    OdpovědětVymazat