středa 28. února 2018

TRAVELER'S NOTEBOOK - You give the best hugs

Dnes pro vás mám takovou "rychlovku".











Traveler's notebook je teďka moje nová láska. Jsou všude, jsou malé a jsou roztomilé! A víte co je na nich to úplně nejlepší? Rychle do nich něco nalepíte. Mě layout zabral asi 15 minut ...

Už před Vánoci jsem si vybrala tento neutrální černo bílý TN. Konečně na něj přišla řada. Na pozadí jsem použila velumové samolepky z biblické kolekce. Skvěle imitují vodovkový efekt. Název tomuto layoutu dal razítkový nápis z těchto božích liščích razítek. Zdobila jsem střídmě ... já to asi jinak neumím :)




Na ozdobu jsem použila diářovou kartičku, další druh velum samolepek z biblické kolekce a moje klasické trio - glitter abeceda, frázové samolepky a "heidi" shine. Nezapomněla jsem ani na enamelkové srdíčko.



A jak jsem to vlastně celé slepila dohromady?

Tak zase za měsíc,
Bára

7 komentářů: