pondělí 22. ledna 2018

Titulní strana PL alba 2018



Letos jsem pojala svou titulní stranu trochu netradičně a to jako nekapsovou. Cítím, že letošní rok bude něčím vyjímečný, už jen proto, že jsem dostala příležitost zde prezentovat svoje stránky.
To že obdivuji Lotky black and white titulky už jsem psala, chtěla jsem tak vyrobit podobnou a vznikla tahle, na které je černé úplné minimum, ale zato převažuje zlatá :)
Jako podklad jsem použila čtvrtku od Teresy Collins.


Číslo 18 jsem si vyřízla na Silhouette, ale myslím, že při troše trpělivosti se to dá zvládnout i od ruky.  No a pak jsem stříhala a stříhala třásně ze sady vánočních papírů Joyful od My Minds Eye. Je to úplně jednoduché, přitom efekt to udělá veliký! Papír jsem rozřezala na šíři 1 palce a ze zadní strany si udělala v půlce tužkou čáru - hranici, kam až mohu střihnout, aby byly třásně stejně dlouhé. Dalším krokem bylo přilepit vždy tu nerozstřiženou část odspoda směrem nahoru tak, aby se překrývaly a ve výsledku byly vidět pouze třásně. Nakonec jsem 18 na podklad přilepila 3D čtverečky aby se trochu vznášela.


Fotografii jsem podložila bílou čtvrtkou od Kaisercraft a kartičkami od Becky Higgins z kolekce Midnight

Další ozdobou jsou papírové výseky z vánoční kolekce Joyful a samolepící písmenka od Dear Lizzy

To je vše a nezapomeňte poslat svoji titulku do PL Story, třeba vyhraje ta Vaše!

Těším se na Vás příští pondělí! 

P.S. Mou loňskou titulní stránku najdete na PL STORY 2017 nebo u mne na blogu.

J.


5 komentářů:

  1. Tak na to stříhání bych trpělivost neměla :D Jaru, super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru, úplně mi mluvíš z duše :-D Ale tak mooooc bych si přála ji mít a udělat si něco takhle krásnýho.

      Vymazat
  2. Parádní titulka :). Ta 18 nemá chybu a moc se mi líbí kombinace papírů, které jsi na ni použila :).

    OdpovědětVymazat