středa 10. ledna 2018

Project Life album 2017 - 1/2018 Live More



Je tu můj první článek v tomto roce :). Na začátek jen upozorním, že stále tvořím své album v rámci měsíce a nepoužívám rozvržení dle týdnů. Jednička v názvu článku značí tedy jen jeho pořadí a budu tak pokračovat celý rok a popřípadě uvedu název dominantní kolekce.





Dostala jsem chuť na papíry z kolekce Live More. Chtěla jsem opustit svou komfortní zónu (jak je teď módní) a ač to není na první pohled vidět, střihla jsem do čtyř papírů. Stránka má klasické rozvržení kapes v designu A.



Na mramorovém vzoru se krásně vyjímá každá abeceda. Já se rozhodla držet se kolekce a použít právě tu z Live More. Krásně se z ní dají stříhat čárky a okraje nejsou tolik patrné. Chybějící kroužek jsem nahradila trojúhelníkem, který je výplní u hvězdičky.


Toto je ona hvězdička a jeden z krásných papírů, které mám v rozměru 12x12. Lotky krásnou stránku z papírů 6x6 najdete zde (i s videem :) ).


Konečně nadešel čas použít aršík s kartonovými frázemi Summertime od Freckled Fawn. Rozhodně potřebuji, aby je Lotce poslali i z dalších kolekcí, protože jsou skvělé. Sice jsou vyšší, ale kartonový základ se dá lehce odloupnout a zaoblený okraj i tak zůstane. Na fotce či kartičce to vypadá úžasně.


Na text jsem použila kartičku z kolekce Midnight a opět kartonovou ozdobu bez kartonu.


Proužek fotek jsem nalepila na proužek papíru a to vše na bílý základ. Je to mé oblíbené zpracování malých fotek, které používám na kartičku 6x4.


V sadě papírů je i jeden, který se dá nastříhat/nařezat na čtvercové kartičky. Jednu takovou jsem použila na poslední kartičce, která je i odklápěcí. Na obsah ukrytý pod ní se úžasně hodí.


Další z krásných papírů, tentokrát s modrými proužky. Posloužily mi jako linky a modrá se mi hodila pro čistě chlapskou akci.

Máte raději sady malých 6x6 papírů nebo naopak ty velké 12x12? Ty z Live More jsou opravdu krásné, ale nejvíc se mi zde líbí chipboardy Summertime.

Přeji krásné tvoření.

Ajka



1 komentář: