pondělí 20. listopadu 2017

Scrapylife Project Life Video Tutorial - PL STORY - MŮJ MAZLÍČEK / MY PET

Po dlouhé době jsem si nalepila také něco jiného než PLko.









PL STORY pro tento měsíc musela Lotka vymyslet snad pro mne, aby mne donutila i k něčemu jinému :D (Díky! :*). Po strašně dlouhé době jsem nalepila dvě stránky. Natočila jsem pro vás jen jednu, u druhé už bylo opravdu mizerné světlo.


PL STORY jsem pojala malinko jinak, než záznam nebo představení Alys. Pro někoho to může být na hlavu, ale v tuhle chvíli je pro mne a přítele Alys prostě středobodem a vše se točí kolem ni :) Minulý čtvrtek jsem ji měla s sebou v práci a od rána jsem ji fotila v různých situacích. Myšlenku na tohle zpracování mne napadla vlastně až na večer, kdy jsem měla víc než dost fotek. Hodiny jsem žádné nezaznamenávala a vlastně ani žádný jurnaling. Časem možná přidám do jedné kapeš visačku s krátkým jurnalingem, časem ... :D



Před časem jsem se na youtube dívala na představení novinek na podzim a zimu. Viděla jsem tam naprosto skvělý podkladový samolepky a další doplňky, ale byly z řady pro tzv. "bible jurnaling" a tak na nich byly křížky a různá církevní hesla. Když je Lotka naskladnila, měla jsem hroznou radost! Pořídila jsem si i další věci, než jen tyto podkladové, ale ty na mne čekají na Vánoce.

Nikdy jsem neměla zlatou v oblibě, nikdy jsem žádné zlaté šperky nenosila, ale v "lepení" se to zlatě (a hojně) třpytí i u mne. Opět jsem vytáhla tuhle zlatou pěnovou abecedu. Zlatý jsem nakonec použila i "heidy shine" sprej.

S ozdobami jsem to nepřeháněla, jelikož jsem si vytvořila dvě vyplňovací kartičky. Použila jsem na ně podkladové samolepkypapírové ozdobyenamelková srdíčka a fráze.

Na titulní kartičku jsem nakonec narazítkovala datum a vyzkoušela jsem si tzv. "ghost stamping", kdy narazítkujete ten samý motiv/datum několikrát pod sebe bez opětovného namočení do inkoustu. Na razítkování používám jenom StazOn, který je vhodný i pro vybarvování otisků. Měla jsem i několik barevných, ale vlastně jsem je nikdy nepoužívala.











Příště se můžete těšit na mou verzi PL jako scrapbook :)

Bára



2 komentáře: