pátek 24. listopadu 2017

Project Life Week 41/2017


Tak si tak někdy při tom "tvoření" říkám, že méně je více. A v tomto a následujícím příspěvku, který bude publikován v pondělí, to platí určitě. 




Vzhledem k už tak předem designově zpracovaným kartičkám, které v GATHER Core Kit (Becky Higgins) sadě jsou, jsem použila opravdu minimum zdobení. Vlastně se může na první pohled zdát, že jsem skoro nic neudělala. Což je vlastně asi i pravda. :-) 

Kartičky a fotky jsem vložila do plastových kapes typu A (Becky Higgins). Kdo mě sleduje déle, ví, že nejsem moc na ty "kudrnatý" a "kytičkovaný" designy. Většinou je čas od času zkusím ze zvědavosti a proto, abych vám představila také něco jiného a pořád se neopakovala "čistou linií). U  GATHER Core Kit (Becky Higgins) je to trochu o něčem jiném. Ano, tato sada je tak trochu "kudrnatá", "kytičkovaná" a některé kartičky jsou off-white (krémově bílá), ale přesto se mi líbí moc, hlavně kvůli těm ptáčkům. Máme doma několik měsíců anduláčka a v tomto týdnu (41) jsme mu pořídili dva kamarády, takže volba použití GATHER Core Kit (Becky Higgins), byla jasná. 

Na titulní kartičku jsem použila jednu "ptačí" kartičku s krásným "vodovkovým" pozadím, na kterou jsem jen samolepící abecedou doplnila označení týdne a roller razítkem datumy. 




Zdobení na této dvoustraně je opravdu jednoduché - tyrkysovou abecedou jsem na papírové kartičky doplnila různé nápisy pomocí samolepící ABC a přidala puffy samolepky srdíček. 




Fotografie jsem zase doplnila o vystřižené motyvy z GATHER Core Kit (Becky Higgins), které jsem nalepila oboustrannou lepící páskou. 


Texty budou samozřejmě doplněny, ale stejně bych je na blog mazala, tak jsem udělala fotky před.

Děkuji za pozornost a přeji krásný pátek,

Charlotta




2 komentáře: