středa 15. listopadu 2017

Project life album 2017 - Better Together



Stránka, kterou vám dnes ukáži, je pro mě trochu atypická. Všechny vám tu ukazujeme spíše světlé stránky a já chtěla zkusit změnu. Také jsem chtěla zkusit tvořit opravdu jen z hotových kartiček a moc do nich nestříhat. Barevnost jsem splnila pomocí kartiček Better Together, žádné jiné u mě ve sbírce nejsou tak pestré.



Stránka je v rozvržení dle základního designu A (momentálně je k dispozici zde). A opravdu jsem nepoužila ani kousek bílého papíru :).


Na skoro všechny velké kartičky 4x6 jsem nalepila kartičky 4x3, které jsem si podle potřeby trochu seřízla. Vybírala jsem je podle textu, aby byl zároveň i ozdobou.


Snažím se nezapomínet co mám v tvořivé zásobě a jakmile se mi to hodí, tak ráda použiji puffy samolepku Day 2 Day - Meal Time.


Když už jsem zmínila ozdoby, tak na této stránce jsem se opravdu snažila a zdobila hodně. Krom originálních kartiček jsem používala hlavně diářové samolepky Posh Planner Basics. Zde na kartičce jsem je ještě podlepila washi páskou z washi bookletu Hello Beautiful od Heidi Swapp. Také jsem se rozhodla začlenit do svých stránek i výplňové kartičky - tady tedy splněno.



Z diářových samolepek jsem lepila hlavně hvězdičky, které jsem doplnila puffy srdíčky či hvězdičkami Baxter.




Hvězdičky, srdíčka a barvy kam se jen podíváš.



Na poslední kartičce je nejlépe vidět abeceda, kterou jsem používala na celé stránce. Je to Daily Flash abeceda odstín Meringue. Původně jsem chtěla použít abecedy v barvách kartiček, ale ta krásná bílá lépe vynikne a i tento styl písma se mi celkem hodil. U jiných stránek na něj nemívám tolik místa.


Ač se to nezdá, tak stránka pro mě byla oříškem. Nemoci si pomoci bílým podkladem a opravdu naplno použít kartičky není tak lehké jak se zdá (aspoň pro mě). Asi to sem tam ještě zkusím, abych potrénovala a měla nějakou změnu v albu. Příště zkusím místo kartiček barevné papíry. Ale nejprve něco světlého :).

Přeji krásné tvoření,

Ajka.


2 komentáře: