pondělí 13. listopadu 2017

Project Life 2017 - podzimní výlet do ZOO


V dnešním příspěvku Vám ukáži, jak zpracovávám výlety, ze kterých máme většinou hodně fotek a do běžného týdne se nevejdou...




Na výlety nebo akce, kde je více fotek používám kapsy 3x3 inch čtverce. Bohužel už se přestaly vyrábět a je to velká škoda, protože přesně splňují požadavek na zdokumentování více kusů fotek. Vy si ale můžete k cílenému rozvržení stránky dopomoci Photo Sleeve Fuse nebo i šicím strojem. Tuto speciální stránku pak vložím mezi daný týden, takže tím nenaruším rozložení jednotlivých týdnů, kdy v 99% mám týden 1 dvoustrana. 

Tento výlet je z konce září, takže jsem ladila do podzimních barev. K tomu jsem použila oranžové a tlumené žluté kartičky z kolekce Doodle Core Kit. Sice bylo nádherně, jak v létě, ale už se to v mém PL pomalu tlumí do podzimu, tak použít nějaký extra letní materiál jsem nechtěla. Jako doplňkovou barvu jsem zvolila zlatou (ne, opravdu se mé PL nezlatí, jak si všichni myslí, ale občas ji použiji :-). 

Na úvodní kartičku jsem použila zlatá písmena, datumové razítko Heidy Swapp a geotag z této sady Go Now Go.



Tyto kartičky jsem ozdobila nalepovacími ozdobami z této kolekce Take Me Away.







Pěkný listopad a těším se zase příště.




Žádné komentáře:

Okomentovat