pátek 20. října 2017

Project Life Week 37/2017


Třicátý sedmý týden je mixem dvou kolekcí poslední doby - GATHER Core Kit od Becky Higgins a  kolekci BOYS FORT.

Ač jsou každá od jiného výrobce a zdánlivě každá jiná, spojení dle mého zafungovalo docela dobře. 





Fotky a kartičky jsem vložila do plastových kapes typu A  (Becky Higgins). 

Jako titulní kartičku jse použila jednu z vlastních fotografií na kterou jsem nalepila označení týdne pomocí samolepící ABC (Boys Fort Cardstock Mini Alpha), Phrase (slova) samolepky a pomocí Staz On inkoustu (na fotografie) jsem natiskla datumy.  


Do kapes ve kterých nejsou fotografie jsem použila papíry ze sady 6x6 inch (Boys Fort) nebo kartičky, které jsem vyřízla z bílé scrapbook čtvrtky
Na takto připravené kartičky jsem nalepila výřezy z originálních PL kartiček z kolekce GATHER Core Kit od Becky Higgins, které jsem orazítkovala pomocí roller razítka a nalepila samolepící hvězdičky


Na všechny tři fotografie o velikosti 4x6 inch jsem nalepila slova samolepící ABC (Boys Fort Cardstock Mini Alpha), které jsem podlepila Phrase (slova) samolepkou.


Sada papírů 6x6 inch (Boys Fort) obsahuje papír, který je v této kolekci asi můj nejoblíbenější a tak jsem se ho tentokrát konečně rozhodla použít. Doplnila jsem ho o samolepky bannerků a samolepící ABC (Boys Fort Cardstock Mini Alpha), kterou jsem opět podlepila Phrase (slova) samolepkou.


Děkuji a přeji krásný víkend,

Charlotta




4 komentáře:

  1. Ty jo! Jak to krásně ladí! Pecka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru, sama jsem byla překvapená. Oboje se mi "válelo" na stole k uklizení, tak jsem to zkusila a docela to klaplo :-)

      Vymazat