středa 18. října 2017

Project Life jako Scrapbook - Ajka



Dnes vám svou bezkapsovou stránku ukáži já. Krásně mi to vyšlo, protože jsem se v albu dostala k akci, ze které mám fotku v nevyhovujícím formátu a nic mi v daném měsící (ani následujícím) k ní nesedělo. To je právě ta chvíle, kdy se tento styl hodí.



Míchání starého a nového mám celkem ráda. Za starý/původní se dá považovat právě Scrapbook a za novější produkt Project Life. Stejně tak jako PL je snad stará i kolekce Midnight, ze které je podkladový papír a k tomu ozdoby a abeceda z celkem nové kolekce Boys Fort. Kartičky od Cathy Zielské jsou taky starší a spolu to myslím krásně ladí.



Líbí se mi použití velkých stránek jako rámečku, zde je právě oranžová stránka ze sady velkých papírů ke koleci Midnight, aby to nebylo svštlé jako ostatní stránky v albu. Na něj jsem nalepila ořezanou bílou čtvrtku. Zjistila jsem, že hůř než zlaté kartičky se fotí ty stříbrné. Právě Value kit Cathy Zielske jich pár obsahuje a tak jsem je musela na stránku nějak propašovat (stříbrnou mám totiž raději než zlatou).


Zde je vidět krásná abeceda Boys Fort. Barevně mi ladí k barvám na fotkách a toho se přeci musí využít.


Abeceda je krásně pevná a celkem dobře nařezaná (což bohužel není vždy samozřejmostí). Jen se na ní musí trochu zatlačit při lepení.


Tady je ona fotka s lvíčetem, která je 6x4. Udělala jsem si takový panel, kdy jsem větší fotky nalepila na dvě velké kartičky, kdy jedné jsem seřízla oblé rohy. Na rozhraní fotek a kartiček jsem nalepila puffy ozdobu Boys Fort.


Stránka má tedy 4 části, se kterými bych v kapsách bojovala. První je část s malými fotkami a nápisem. Druhá pak text, který je zde rozmazaný a sotva patrný. Třetí je dolní 4x6 kartička. Poslední čtvrtá část je tedy z kartiček a fotek.

Když se budete trápit s rozmístěním fotek nebo vám nebude pasovat jedna, tak toto je ideální řešení. Pokud je to už druhá strana, tak tu první můžete vždy nalepit na zadní stranu papíru do mřížky, podle kapes. Nedělenou velkou kapsu takto krásně využijete.

Ať se vám krásně tvoří :).

Ajka


2 komentáře: