středa 4. října 2017

Project life album 2017 - rodinná dovolená



Dnes vám ukáži stránku tvořenou z velkého papíru z kolekce Live more. Při tvoření stránky jsem přišla na jednu úžasnou vychytávku, ale třeba už ji znáte.




Ač se zdá rozmístění kartiček zvláštní, jedná se o běžné rozmístění kapes typu P.


Hned na začátku jsem použila odklápěcí kartičky. Je to běžné a v horní části stránky i praktické, protože se do kapes dostanete i ze zadní strany. Na hlavní nápis jsem použila pěnovou abecedu Snow&Cocoa Bright a doplnila ho červenou částí zlaté abecedy od Heidi Swapp. Vybrat vhodnou abecedu bylo celkem těžké, pokud jsem nechtěla použít bílý papír, aby písmenka na pozadí nezanikla.


Zde vidíte kartičky po odklopení, dva čtverce, které zde byly původně a do horní části se krásně vejde velká fotka i s textem.


Zatím jsou to normální odklápěcí kartičky, ale já potřebovala mít ještě více prostoru. Proto jsem si vymyslela onu vychytávku. Ještě teď z ní mám radost a vyřešila mi rozhodování, jak přidat kapsy na zadní strany stránek.


Tak a tady to je. Rozevírací kartičku vytvořenou z bílého papíru jsem nalepila PŘÍMO na kapsu a ani se nehne. Tímto je pro mě problém zadních stran vyřešen. Horní kartička je přilepena k přední kartičce a aby mi nevypadávala, tak jsem ji ještě přilepila zevnitř do kapsy (nic není vidět). Snad jsem to napsala trochu srozumitelně. Určitě chápete, proč mám takovou radost.


Skoro každá kartička je ozdobena odstřižkem papíru z kolekce Live More a abecedou od Heidi Swapp či průhlednými samolepkami z kolekce Beautiful od Simple Stories. Ač se mi moc často nelíbí jejich styl, tak tady se mi trefili do noty. Líbí se mi font i "lehká" angličtina ;). Díky odklápěcím kartičkám mohu víc začleňovat výplňové kartičky. Jednou z nich je kartička, která popisuje fotku ve vedlejší kapse. Krom již zmiňované abecedy jsem zde použila ještě Sn@p abecedu.

To by bylo vše :). Jen by mě zajímalo, zda jste už lepili přímo na kapsu a je to tedy novinka jen pro mě :).

Díky komentáři od Jarky Ef bude příští stránka z kartiček Better Together nebo Cathy Zielske (CZ ;) ). Děkuji za usnadnění rozhodování :).

 Mějte se krásně a ať se vám hezky tvoří.

Ajka


1 komentář:

  1. S dětmi jsme pod stanem byli celkem už asi 4x. Pokaždé si vybíráme jinou destinaci v českých horách. Na Slovensko jsme chtěli jet letos v létě, ale bohužel aktuální situace si říkala spíše o podporu tuzemské ekonomiky. Snad se tam vydáme příští rok.

    OdpovědětVymazat