pátek 13. října 2017

PL Week 38 - ze starších kolekcí Amy

Pořád jenom nakupuju a nakupuju nové scrap zásoby, ale všechno nové pak rychle zabordelařím na dno svých úložišť a brzy zapomenu. Pak po měsících nebo dokonce letech vytahuju poklady a jsou to někdy větší Vánoce, než ty v prosinci. Tentokrát jsem vytáhla "starou Amynu" - rozuměj starou kolekci od Amy Tangerine. Její kolekce se mi už tolik nelíbí, ale v minulosti udělala několik podle mě hodně povedených. Jedná z nich je Finders keepers.












Ke kolekci jsem našla jak papírové a acetátové výseky, tak čtvrtky a roztomilá enamelová srdíčka.



Podklad tentokrát tvoří bílé papíry - čtvrtka s 3D efektem pruhů od Bazzil mně baví moc a kromě bílých kartiček (titulka, journalingové kartičky) z kolekce 52Fresh jsem použila bílé čtvrtky s jemným zelenkavým vzorem z ještě starší kolekce od Amy. Konkrétně to byla kolekce Stitched z roku 2013/4. Pod Puffy samolepkou s domečkem (Snow & Cocoa z minulé zimy) je kartička se vzorem taktéž z Core kitu 52Fresh, stejně jako překryté srdíčko na kartičce s výseky Really Unbelievable - původně na něm byl nápis Always, který se mi ale nehodil do krámu.

Lotka mě inspirovala použít oranžovou alias mou nejméně oblíbenou barvu (v minulém příspěvku použila kombinaci oranžové, tm. modré a zelené a moc se mi to líbilo). Přidala jsem k ní kromě záplavy bílé ještě růžovou, jasně modrou a zelenkavou.


Domečky jsem našla taktéž mezi výseky a k srdíčkům ze sady jsem přidala ještě jedno srdíčko dřevěné, jedno glittrové a v horním rohu stránky je u domečků srdíčko puffy - z kolekce Family & Co.






Po dlouhé době jsem sem tam nalepila také frázové samolepky. Moc se mi to líbí na cizích projektech a jeden čas jsem byla na stránku schopná vyplácat plato frází, ale jsem s nimi dost opatrná. Tyrkysová je od Amy Tangerine - Rise & Shine - další z kolekcí, které se jí kdysi moc povedly a zlaté z kočičí kolekce od Studio Calico Baxter, tu jsem svého času milovala a měla všechno z ní minimálně 3x.
Nahloučila jsem je například na štítek spolu s enamelkami a dřevěným srdíčkem neznámého původu.

Byl to týden bez fotek, když nepočítám 2 instaxy a 2 minifotky mnou navržených tašek pro o.s. Alsa, takže jsem se snažila prostor zaplnit, ale nepřeplácat. Hlavně proto jsem se nepouštěla do divočení a veškerý podklad je tedy skoro bílý. V kině jsem si vzala letáček a nalepila fotku z filmu "It", abych měla alespoň nějaký důkaz, že jsme tam byli, lístek byl totiž elektronický. Pro nás scrapařky je digitální doba v tomhle trochu problém, nemyslíte? Nenašla jsem žádnou vhodnou abecedu, takže jsem natiskla ten předlouhý název filmu razítkovou abecedou a použila štítek ze sady výseků, jako domečky a další ozdoby na stránce.

Přeju vám krásný víkend, zdavím od moře...tedy oceánu.

Žanet



2 komentáře:

  1. Ty enamelkovy srdicka jsou proste poklad. Budu si je muset jeste jednou poridit a az je prestanou vyrabet, budu hodne smutna 😁

    OdpovědětVymazat
  2. já jsem je měla jen jedny hooodně dávno, ale pořád někde objevuju další a další zásobu, třeba i nalepené na jiném archu enamelek. Hodila by se mi nová várka :-) Jsou super a v dobrých barvách

    OdpovědětVymazat