pátek 25. srpna 2017

Project Life Week 31/2017


Třicátý první týden = nabitý prázdninový týden! V tomto týdnu jsem měla tolik fotek a nechtěla jsem se jich vzdát, že jsem opět vytvořila insert navíc. K tomu jsem všechny fotky nechala ve svých původních barvách a tak to na mě ze začátku působilo trochu jako divočina.





Nejen, že jsem v tomto týdnu neodolala množství fotografií, ale ani několika novinkám ze Scrapylife naskladňování! :-) 
Především to je krásná kolekce BOYS FORT od Pinkfresh Studio v tlumených barvách a k tomu dokonale barevně ladící další kolekce CREEKSIDE od One Canoe Two.


Vlevo jsem použila klasickou plastovou kapsu typu A; uprostřed typ H a vpravo kapsu typu C vše od Becky Higgins.


Vůbec nevadí, že nejsou součástí kolekce BOYS FORT žádné klasické PL kartičky. Hned titulní kartičku jsem si vytvořila z jednoho ze sady papírů 6x6 inch. Pomocí 3D samolepek jsem přilepila zelený nápis "HAPPY DAYS" ze sady papírových výseků a pomocí stejnojmenné sady ABC samolepek jsem napsala označení týdne. 


Hodně fotek potřebuje hodně textu, alespoň v mém případě a tak jsem si kartičky vytvořila z bílé čtvrtky na které jsem nalepila výřezy ze sady papírových výseků. Zvláště ty tužky se mi moc líbí. :-)


Jak už jsem u svých stránek zvyklá, zdobení opakuji a nejinak je tomu v tomto případě. 

Pomocí 3D samolepek jsem přilepila nápisy ze sady papírových výseků...


... a v dalších případech jsem je jen klasicky přilepila a následně přidala Word Phrase (slova) samolepky jako "WILD & FREE" a "TAKE A HIKE".


Nakonec jsem ještě na několika dalších místech použila kartičky vytvořené ze sady papírů 6x6 inch a jiné papírové výřezy ze sady papírových výseků

Děkuji za pozornost a přeji krásný víkend,

    Charlotta




Žádné komentáře:

Okomentovat