pátek 11. srpna 2017

Project Life Week 29/2017

Na zpracování dnešní PL dvoustrany jsem opět oprášila další hezkou, starou kolekci kartiček od Becky Higgins jménem RAIN




Kartičky z kolekce RAIN Core Kit a fotky jsem vložila do klasických plastových kapes typu A (Becky Higgins). 

Na předem natištěnou titulní kartičku jsem přidala pomocí ABC samolepek označení týdne a nápis "OUR LIFE". Roller razítkem jsem natiskla datum a nakonec přidala enamelkovou šipku. 


Další předem natištěné kartičky doplněné o ABC samolepky. Na arších ABC samolepek se často nachází i tvary jako jsou body, pomlčky, atd., které ne vždy člověk využije. Já jsem tentokrát využila čtvercové body ke zvýraznění viz. WHO:; WHAT:; atd. 


Protože jsem zvolila hodně kartiček pro napsání textu a nenapadalo mě co všechno bych tentokrát psala, zkrátila jsem si tento prostor pomocí roller razítka s předpřipraveným začátkem jako např. MAKE TIME FOR...; WE LIKE TO...; atd. 
Psalo se mi hned jednodušeji :-)

Přdala jsem i již zmiňovaný čtvercový bod z aršíku abecedy, samotnou abecedu na nápis "FAMILY" a enamelkovou šipku.


Další použití již výše zmiňovaného. Tím, že zdobení v daném týdnu opakuji, si zjednodušuji a tím i zrychluji celý proces. Protože co? V létě se nikomu nechce sedět doma u stolu. Ale ta vidina toho, že má člověk další zaznamenaný týden v albu je hooodně lákavá. :-)


Krásný letní dny,

Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat