pondělí 14. srpna 2017

PL jako Scrapbook 2 - PL Week 25

Lotka vám již minulý měsíc představila náš "seriál" na pokračování PL jako Scrapbook a dneska se podíváte, jak sem si s tímhle zadáním poradila já. Upřímně se přiznám, že to není poprvé, co tenhle typ PL stránky tvořím, takže jsem to nebrala jako výzvu, ale jako zpestření alba. Baví mě neřídit se v albu žádnými pravidly... Nekapsovou stránku můžete pojmout úplně po svém, držet se stejného rozložení fotek/kartiček, jako byste použily některý ze známých designů kapes, vytvořit si na míru svým fotkám designy svoje vlastní a/nebo využít možnosti některé elementy na stránce přesahovat z fiktivní kapsy do kapsy. Je to prostor pro vaší fantazii a někdy se určitě bude hodit, i když vám dojdou vaše oblíbené kapsy v zásobách. 





Jako podklad stránky si můžete k ruce vzít bílou klasiku, nechat tu a tam mezi objekty na stránce a na okrajích prosvítat vzorovaný papír a nebo si podklad zkuste vyrobit sami. Já jsem zvolila možnost třetí a podkladovou čtvrtku jsem si sama natiskla. Základem je strukturovaná bílá čtvrtka, na kterou jsem si opakovaně vedle sebe tiskla mentolkovým inkoustem (použila jsem křídový inkoust) "WK 25". Byl by určitě krásný i obrázkový vzor nebo nějaký trefný nápis, ale přiznám se, že razítek zatím moc nevlastním a na stránku rozměru12 x 12 inch to chtělo nějaký větší motiv, jinak bych tiskala do dneška...





Jak vám tu minule ukázala Lotka, můžete jen nalepit fotky na čtvrtku a zbylá místa s podkladovým papírem vespodu ozdobit přímo a nebo můžete do volných míst nalepit na podklad kartičky a ty následně třeba ozdobit. Záleží na Vás. Už jsem podobných nekapsových stránek dělala několik a pokaždé jsem měla jinou strategii. Na té dnešní jsem se rozhodla, že bude na 1 místě (kde by jinak byla kartička) + na okrajích prosvítat můj DIY papír a jinak budu dělat layout podobně, jako bych používala kapsy.




Protože používám na každý týden titulku z kolekce Fresh 52 a kdybych týden vynechala, zbyla by mi, tak jsem si z ní alespoň raznicí vysekla menší kruh s označením "week 25" a přišila ho na layout svorkou v mentolkové barvě. Aby byla stránka alespoň trochu plastická, použila jsem na zdobení puffy samolepku (Pinkfresh studio), enamelky a některé fotky jsem podlepila 3D páskou. Všechny 3 použité kartičky, které jsem ořízla ne menší rozměry - cca 6,5 * 9cm, jsou z Fresh 52 kolekce.

Finální design se hodně podobá designu kapes A, ale je tam několik překrytí a také o jednu velkou (6 x 4 inch) kapsu méně. Určitě takhle svedete vyrobit zajímavější rozložení a doufám, že se s ním pochlubíte ;-)


půjdete do toho?


1 komentář: