pondělí 19. června 2017

PL week 11-14

Vítám vás v novém týdnu a u dalšího nakouknutí do mého PL alba na letošní rok.
Pořád jsem zamilovaná do kolekce 52 Fresh, líbí se mi používat v albu jednu dominantní kolekci po celý rok a zatím to skoro do puntíku plním. 

Ukážu vám 3 týdny, které mi v albu jdou po sobě a jsou spolu sladěné. Já totiž nemám pravidlo dvoustrana = týden a někdy mám týden jen na 1 stranu, někdy týdny spojím a někdy zase protáhnu nad dvě stránky, takže to musí ladit napříč týdny.






Jeden takový "sloučený" týden byl 11. a 12. Fotek bylo po málu, takže jsem prostě titulku použila s číslem 11 i 12 a jen dokreslila šipku. 

Hodně využívám "doodlení/čmárání" gelovkou. Kromě vellum dole v rohu vlevo jsem použila bílou čtvrtku, kterou jsem i podlepila fotky, 2 kartičky s oblými rohy jsou taky z 52 Fresh. Acetátová ozdoba je od Paige Evans. Jen radím, abyste nebyli líní a podlepily průhledné ozdoby glossy lepidlem a ne rollerem, jako já, je to pak vidět.




Následuje 13.  a 14. týden, kde jsem použila tutéž kolekci, vellum z jeho 2. strany a na dozdobení buttonek a štítky. Kdybyste se ptali, odkud je kartička s rámečkem, tak je to starší kolekce od Studio Calico Baxter - psí verze. Na druhé stránce jsem s touhle kartičkou sladila i titulku a rámeček dokreslila ručně.




Titulky jsou všechny jako doposud z 52 FRESH kolekce, to nehodlám do konce roku měnit a už teď vím, že se mi bude příští rok stýskat. Kartičky ve valné většině taky a ozdoby jsem si vybrala jednoduché, ale s 3D efektem - ať už gumové nebo dřevěné buttonky (ty od Barči a nebo Little you od Crate Paper) nebo vellumové srdíčko Studio Calico přišité sešívačkou.

Photostrip/ fotky nad sebou do více kapes jsou můj oblíbený prvek a ráda ho využívám u fotek z jedné události, které se dají vytisknout jen malinké, aby neztratily kvalitu.


A to je pro dnešek vše a těším se zase příště! Zajímá mě, jesltli týdny bez fotek přeskakujete / slučujete s dalšími týdny a nebo máte striktně 1-2 strany na týden a přes to nejde vlak?


1 komentář:

  1. Pěkné stránky - líbí se mi ty malé fotečky na okrajích stránky. (Verča S.)

    OdpovědětVymazat