pátek 5. května 2017

Scrapylife Project Life Video Tutorial - WEEK 15/2017


Po měsíci vám opět přináším další svůj PL Video tutorial. Vzhledem k tomu, že jsem nepoužila již předpřipravené Project Life kartičky, je video trochu delší. 




Základem jsou opět dvě kapsy typu A (Becky Higgins) do kterých jsem vytiskla fotografie o velikosti 4x6 inch a 3x4 inch s bílým rámečkem. 

Před pár týdny jsem do e-shopu Scrapylife naskladnila novinkovou kolekci  LIVE MORE od Pinkfresh Studio. Jak je u této firmy známé, má své barevné kolekce na bílém podkladě a tím jsou i přes svoji barevnost "lehké". LIVE MORE je kolekcí pastelových barev doplněných o akcenty folie růžového zlata. 



Součástí LIVE MORE kolekce jsou dva druhy abeced - puffy a acetate, které jsou od sebe diametrálně odlišné, ale jak můžete vidět, vůbec to ničemu nevadí. 

Titulní kartičku o velikosti 4x6 inch jsem si vyřízla ze sady papírů 6x6 inch (poměrně dost tvrdé a kvalitní čtvrtky) na kterou jsem pomocí sešívačky připevnila nápis "APRIL", vytvořený z acetátové abecedy. Pod to jsem nalepila označení týdne pomocí puffy abecedy. Roller razítkem jsem natiskla datumy. 


Nápisy z puffy abecedy můžete vidět na všech velkých fotografiích. 



Mimo výše zmíněných puffy samolepek jsem jako spojovací prvek zvolila kartikčy 3x4 inch, které jsem opět vyřízla ze sady papírů 6x6 inch. Na dvě z nich jsem připevnila papírové výřezy s akcenty folie růžového zlata ze stejnojmenné kolekce. 



Do jedné kapsy o velikosti 4x6 inch jsem vložila oříznutou kartičku v požadované velikosti, kterou jsem dozdobila o papírové výřezy, chipboard (kartonovou) samolepku a sponky ze sešívačky. 




VIDEO




Přeji příjemný, prodloužený víkend,

Charlotta



3 komentáře:

  1. Máš to krásný a ty abecedy jsou TOP!

    OdpovědětVymazat
  2. Krom stránek se mi moc líbí, jak sis vyhrála s aranžmá na stole :). A zrovna v týdnu jsem si objednala tyto papíry jen 12x12 ;)

    OdpovědětVymazat