pátek 12. května 2017

Project Life Week 16/2017

V tomto týdnu jsem měla neskutečné množství fotek, protože jsem se zapojila do WITL* od Ali Edwards. Pro ty co nevědí, Ali jednou za rok zachytí svůj týden do samostatného alba, většinou o velikosti 6x8 inch. Celé roky jsem odolávala, ale letos jsem si to poprvé zkusila. 

I přes to, že jsem si toto samostatné album vytvořila, týden mi nesmí chybět v mém klasickém ročním  albu o velikosti 12x12 inch. A o tom dnešní příspěvek bude. 




Už když jsem si pořizovala sadu kartiček CURRENTLY Core Kit (Becky Higgins) věděla jsem, že katičky jsou přesně na tento typ zachycení "běžného života" ideální. A tak jsem bez přemýšlení sáhla právě po těch. 

Jak jsem psala už v úvodu, měla jsem velké množství fotek a bylo těžký vybrat. Nakonec jsem zvolila ty, které se v mém WITL* albu 6x8 inch většinou neobjevují. A ani po velké selekci mi nestačily dvě kapsy typu A (Becky Higgins), musela jsem doprostřed přidat ještě jednu typ H (Becky Higgins).



Z kolekce kartiček jsem zvolila ty nejsvětlejší, protože samotné fotografie jsou na mě už tak dost "strakaté", tak abych to trochu odlehčila. Na každý den jsem si zvolila kartičku, na kterou jsem napsala text. 



Protože mi zbylo pár volných kapes o velikosti 4x6 inch, vyplnila jsem je další kartičkou. 




Titulku jsem udělala opravdu jednoduše. Na předem natištěnou kartičku s trojúhelníky jsem pomocí roller razítka přidala datum; ABC samolepkama označení týdne a nakonec jsem přidala chipboard (kartonové) samolepící srdíčko z kolekce Indigo Hills (Pinkfresh Studio)




Kartičky popisující jednotlivé dny jsem udělala ve stejném designu. V kolekci CURRENTLY jsem si našla stejné, jen s jiným nadpisem v rámečku. Jedna vhodná na výšku mi chyběla a tak jsem nápis vyřízla z kartičky, která byla na ležato a vlepila nápis tam kam jsem potřebovala - viz. kartička níž vpravo.
K nápisu v rámečku jsem nalepila phrase (slovo) samolepky označující dny a chipboard (kartonové) samolepící srdíčko z kolekce Indigo Hills (Pinkfresh Studio)




Do volných kapes 4x6 inch jsem vytvořila kartičky své, nicméně vše je opět z kolekce CURRENTLY Core Kit (Becky Higgins)
U velkých podkladových kartiček jsem pouze vyřízla okraj u natištěného kruhu (notes a happy).
Malé kartičky jsou vyříznuté z klasických o velikosti 3x4 inch na které jsem pomocí samolepící abecedy napsala nápisy (In&Out; YouTube; TV a Books). Nakonec jsem přidala text, dvě z nich podlepila 3D samolepícíma čtverečkama a tím vše zakončila.



* WITL - Week In The Life, systém zachycení jednoho týdne života do samostatného alba, který vymyslela Ali Edwards.

Děkuji za pozornost a přeji všem krásný víkend,

Charlotta



6 komentářů:

  1. Máš to boží, Lotko! WITL jsem dělala jen jednou a to do 12' alba, ale vždycky obdivuju Ali, co dokáže vytvořit. Doufám, že to tvé 6x8' taky někdy uvidíme;)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja ho právě taky vždy dělala jen do svého klasického PL 12 alba, ale tento rok jsem se nechala zlákat :-) 6x8 album vezmu na PL klub v květnu :-) a dekuju Žanet

      Vymazat
  2. ty ses nechala zlakat! :) konecne! tesim se, jestli album 6x8 nekdy uvidim!

    OdpovědětVymazat
  3. Nj slabá vůle, Jani :-D Jasne, ze uvidíš

    OdpovědětVymazat