pondělí 26. září 2016

Můj den by Charlotta

Během minulého týdne jsem se v rubrice „Dnes na Scrapylifestole  zmínila, že si zaznamenávám MŮJ DEN (MY DAY). A právě ten vám představím v tomto příspěvku. 














Původní myšlenku vymyslela úžasná a má nejoblíbenější designerka Ali Edwards, která pravidelně vydává své kartičky a doplňky nejen na zaznamenávání DNE.

Kartičky s čísly a kulaté puffy samolepky, které vidíte na mém zpracování jsou právě od Ali Edwards.

Večer před „mým dnem“ jsem si nastavila na mobilu budík na každou celou hodinu,  připravila si ony kartičky a pero.

Hned první hodinu po probuzení jsem zapsala první kartičku, v mém případě 5am (ráno) a tak jsem postupovala celý den. Když jsem byla mimo domov, prázdné kartičky jsem si dala do kabelky a jakmile byl čas, vše jsem si zapsala. Na konci dne jsem měla sedmnáct podrobně popsaných kartiček. Perfektní podklad na perfektní stránku! :-)

Během celého dne jsem také fotila, ale když jsem v dané hodině třeba nic nevyfotila, nelámala jsem to přes koleno.  

  
Věděla jsem, že na zpracování budu potřebovat hlavně kapsy, které jsou na kartičky o velikosti 3x4 inch. Původně jsem přemýšlela o kapse „F“ a „U“. Vzhledem k finálnímu počtu kartiček jsem nakonec použila jednu „U“, „H“ a „A“ – poslední dvě kapsy jsem pomocí Fuse tavičky upravila tak, aby byly vhodné pro kartičky 3x4 inch.


Titulní kartičku jsem vložila do jediné kapsy o velikosti 4x6 inch a je ze sady Coloring Cards Project Life® & Heidi Swapp. Sada obsahuje dvanáct oboustranných kartiček s  nápisem měsíce a volným polem pro rok. Jsou vhodné především pro “vodovkové” dobarvování, ale já ji použila tak jak je. Jen jsem nalepila název, datum a rok.


Do posledních pár volných kapes jsem vložila kartičky ze staré kolekce Life Noted od Pinkfresh Studio.

  
Fotky jsem podlepila bílými papíry s černým motivem, většinou jsou vyříznuté z kolekce papírů EverydayNakonec jsem ke každé fotografii nalepila černou samolepkus různým textem.

Když bych to měla zhodnotit, mám ve svém albu další hodnotnou dvoustranu bez nějaké velké námahy. 

Tak co, jdete do toho taky? Zkuste to, uvidíte, že je to brnkačka :-)

Krásný týden,


Charlotta



8 komentářů:

  1. to vypada opravdu bajecne!!! tak dlouho uz se na to chystam, tak snad jsi me nakopla :D

    OdpovědětVymazat
  2. Parada. Mas muj obdiv, ja bych to takhle po hodinách urcite nedala. A kartičky od Ali jsou top.

    OdpovědětVymazat
  3. Charlott, máš to moc pěkné! Tvorba Ali se mi také líbí. A kdy najdeme karticky v e-shopu? :) Jaaja

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru, díky moc :-) jojo perfektní Ali, bohužel ale není k distrbuci mimo její stránky :-(

      Vymazat