úterý 20. září 2016

Dnes na Scrapylife stole

Minulý týden v úterý se NA SCRAPYLIFE STOLE evidentně nic neobjevilo, zato dnešní úterý je v jednom Scrapylife kole :-)









Dnes hlavně ukončuji předobjednávky, tak aby byly doručeny ke konci měsíce a spolu s tím objednávám nejen vánoční novinky a doobjednávám do Scrapylife již vyprodané oblíbené produkty. Máte se na co těšít...


K tomu všemu jsem si včera vymyslela, že dnešní den budu do svého PL alba po hodinách zaznamenávat. Vzhledem k tomu, že jsem stávala v 5 hodin, mám už čtyři vyplněné kartičky. V mobilu jsem si včera večer nastavila budík na každou celou hodinu, čímž jsem hooodně pobavila svého muže :-D, ale je to skvělý pomocník v dnešním dokumentování.     


Mimo výše zmíněné dělám takovou tu klasickou práci jako je zpracování objednávek a tak dál. V neposlední řadě chci tento týden dodělat a vypustit "překvapení" o kterém jsem vám psala již v minulém příspěvku a tak nás sledujte!

Přeji vám všem krásný týden,

Charlotta



7 komentářů:

  1. Lotko, ty jsi blázen! :D Ale na předobjednávky se už moc těším :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...co přesně myslíš, Baru?!? :-D

      Vymazat
    2. Že sis na sebe ušila takový bič :D Povedlo se? :))))

      Vymazat
    3. Baru, povedlo. Je skoro 9 vecer a ja mam tak max jeste hodinu tj. jednu kartičku pred sebou, šlo to jak po másle. Zitra dozdobim, vyvolán fotky a zasunu do kapes :)

      Vymazat
  2. Ze by nejake další Pl Story :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene Peti, to ja jen tak, ze uz jsem dlouho nezaznamenala svůj den :-)

      Vymazat