čtvrtek 16. června 2016

SCRAPYLIFE PL STORY - MŮJ TÝDEN / MY WEEK - inspirace



Červnová Scrapylife PL Story na téma MŮJ TÝDEN / MY WEEK je v plném proudu a my se moc těšíme na vaše stránky!



Zkuste se také zúčastnit a využít možnosti vyhrát 200,- Kč poukaz na nákup do Scrapylife e-shopu a překvapení ze Scrapylife Novinek...





Já jsem stránky mého týdne pojala zcela v původním smyslu PL alb dle Becky Higgins - tedy do kapes srovnat fotky a kartičky, žádné velké zdobení, jde přeci o vzpomínky, které takto zaznamenáme. Jediná ozdobená kartička je ta s nápisem "týden". Na tu jsem použila Thickers písmena a pár rub-ons srdíček.




Pro stránky jsem zvolila kapsy v designu A, protože mají pro tento účel nejlepší rozvržení. Barevné kartičky jsou z kolekce Favorite things, malé jsem si udělala sama a vytiskla na bílý karton.





Hned jak jsem vše nafotila a chtěla nastrkat do kapes, objevily se na stole malé ručičky a kartičky začaly mizet na malý stůl. Ozvalo se: "Mamííí, půjč mi, prosím, foťák. Vyfotím si je sama." Maminky, které dělají alba, jistě znají ten krásný pocit, když jejich děti o něčem řeknou, že to schováme a dáme "do albíčka"...




Máte ještě čas do konce měsíce, takže tvořte a posílejte! :)



 




Adéla


Žádné komentáře:

Okomentovat