pondělí 23. května 2016

Project Life Week 4/2016

4. týden tohoto roku v mém Project Life albu je vytvořen ze všeho co je FUSE! Od papírů, ozdob až po přidání kapsy na víc, prostě všechno FUSE.

Kdo neví co FUSE je… 







…jedná se o přístroj s tavící násadkou (tavičku) na kterou se dá našroubovat několik typů hrotů a tím si přizpůsobíte nejen kapsy svého Project Life nebo Scrapbook alba k obrazu svému. K Fuse se vyrábí i plno doplňků včetně speciálních „tavících“ papírů, výřezů a různých velikostí plastových kapes.
Hlavní je, že už se můžete s fotkami rozšoupnout, aniž byste museli přidávat další stránky s kapsičkami, teď si je jednoduše jen „natavíte“.

A teď už k samotnému zpracování mého 4. týdne/2016.

 

Fotky mám tento týden mix barevných a černobílých;  jako základ jsem použila plastové kapsy typu „A“ (Becky Higgins) a na jednu z nich jsem pomocí Fuse Tool přitavila jednu kapsu navíc o velikosti 4x6 inch.

Vše ostatní jsou Fuse papíry a Fuse ozdoby ze sady (FUSEablesJen Hadfield Cards & Envelopes Kit), která je prvotně určená na přípravu přáníček. Ale protože se mi design této sady líbil tak moc, rozhodla jsem se ho použít do PL alba.


Na základ titulní kartičky jsem použila bílou scrapbookčtvrtku o velikosti 4x6 inch na kterou jsem nalepila jeden z Fuse papírů s potiskem dřeva. V tomto papíru byl již předvyražený otvor ve tvaru kytičky a ten jsem využila tak, že jsem na zadní stranu přitavila kapsičku s flitry, přitavila nápis „hello“ (vše součástí sady FUSEables Jen Hadfield Cards &Envelopes Kit) a nalepila označení týdne pomocí samolepící abecedy Happy ThingsMini Alphabet Stickers (Pinkfresh Studio).
 

Z krásného, žíhaného přáníčkového základu jsem vyřízla kartičku o velikosti 3x4 inch na kterou jsem Fusem natavila nápisy a připsala text.

  
Fuse papír s již předvyražený otvorem ve tvaru srdíčka jsem uřízla na velikost 3x4 inch a opět jen přitavila kapsičku s flitry. 

 

Další možnosti natavení Fusem…

 

Do této otvírací kapsy připevněné pomocí Fuse Tool jsem opět vložila scrapbook čtvrtku o velikosti 6x8 inch přeloženou na půl na kterou jsem nalepila Fuse papír z přáníčkového základu s výřezem ve tvaru kytičky a ten jsem opět využila tak, že jsem na zadní stranu přitavila kapsičku s flitry.
Z přáníčkového základu mi ještě zbyl dost velký kousek papíru, tak abych jím ozdobila i přední část otvírací kartičky. Nakonec jsem přitavila Fuse nápis „happy“, nalepila fotografii a připsala text.

Přeji krásný týden,

Charlotta



5 komentářů:

  1. Tak tenhle článek je pro mě aktuální inspirací, mám Fuse čerstvě doma a netušila jsem, že se dá využít i na zdobení :-) Až si ho "ošahám" tak asi neodolám.

    OdpovědětVymazat