středa 4. května 2016

PL- březen, aneb chybami se člověk učí :)

Na další část březnových stránek jsem použila novinkové produkty, které jsem si u Charlotty vyzvedla v úterý ráno. Část z nich se mi povedlo i zničit, ale o tom později. Kartičky jsou z kolekce Currently. September skies sice stále patří k mým favoritům, ale i tato kolekce obsahuje krásné neutrální kartičky v jemné barevnosti.
Rozhodla jsem se, že po delší odmlce vyzkouším ruční psaní. Vytištěné texty jsou sice takové pěkně uhlazené, ale takhle to bylo rychlejší a je to zase drobná změna...

 

Na těchto dvou stránkách jsou v podstatě dva týdny z našeho běžného života. Pečení perníčků do školky, setkání s přáteli, návštěva kina a "holčičí den", který si občas s Ellou uděláme...Jedna z kartiček na sobě měla motiv rámečků, které jsem ráda využila a fotky ostřihla do správné velikosti a podlepila pěnovou páskou. Tehdy jsem Ellču fotila v peřinách a ona mi pak vzala telefon a chtěla ukázat, jak na to...Našla jsem pak v mobilu opravdu velké množství fotek plyšáků a naší domácnosti.


Moc jsem tentokrát nezdobila, nalepila jsem jen pár "puffy" samolepek.


 V dolní části jsem umístila obálku jako připomenutí první společné návštěvy kina. Uvnitř je obrázek Kungfu pandy, fotka a bude snad i lístek, až ho najdu. Nápis kino je vytvořený z pěnové "thickers" abecedy.


Na výrobu této kapsičky jsem použila obyčejnou obálku, na kterou jsem nalepila dvě velké kartičky z odpovídajíccí kolekce.


Protože je klasická obálka o kousek větší, seřízla jsem její dvě strany na řezačce.


Protože se mi nechtělo obálku uvnitř lepit, secvakla jsem ji na několika místech sešívačkou. Stejně bude v plastové kapse, takže z ní nic nevypadne.


Druhá stránka v albu je ve velikosti A4 a zachycuje velikonoční hledání dárečků v babiččině zahradě, pohled z okna a výlet na pole. Holiny a kaluž a klacek, tzn. radost veliká. Matky určitě pochopí.
V nápisu "velikonoční" jsem použila samolepku z vellum abecedy. Nápis "life is better with you" je z krásné sady rub-ons (propisotů) od Amy Tangerine.
A tady už se dostáváme k mé strašlivé chybě.













Používala jsem rub-ons poprvé. Teoreticky jsem věděla, jak na ně a že je důležité je pořádně uhladit přiloženým dřívkem. Přiložila jsem je tedy na fotku a důkladně zahladila.


  Pak opatrně zvedla a zjistila, že vlastně nebylo hladítko potřeba, lesklá fotka má sama o sobě síly dost. :)


No nic, příště to bude lepší. Fotku jsem tedy vytiskla znova a nápis vystřihla a podlepila pěnovou páskou.


Přeji krásné jaro a co nejméně hloupých chyb.

 
Adéla
 

4 komentáře:

  1. Adél, tohle se mi stalo také, jen né s fotkou, ale s podkladovým papírem, který je součást balení. Jednu stranu má "voskovou", kde se rub-ons nechytí a druhou normální a já to otočila tou normální a taky se mi jich tam půlka přilepila :D

    Jinak krásné stránky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je vtipný a hlavně je dost možné, že jsem tam ten zbytek zabalila zpátky taky tak. :-)

      Vymazat
  2. S rub-ony je opravdu sranda :). Když jsem si v sobotu pořídila svůj první aršík, tak jsem také hned musela vyzkoušet. Nevystřihla jsem si motiv a rovnou přiložila. Vzor se otiskl, ale přilnavá strana kolem mi poničila papír. Příště už jsem pečlivě stříhala :) . Ale ten efekt je super.

    Rámečky vypadají suprově :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že v tom nejsem sama.:) Taky se mi moc líbí, jen musím příště víc přemýšlet.

      Vymazat