pondělí 14. března 2016

Project Life Week 43/2015

Krásné pondělí všem :-) Ač by se nemuselo zdát, zpracování 43. týdne mého loňského Project Life alba mě docela dost potrápilo. Vymyslela jsem si, že zkusím využít i ty krásné květinové kartičky, které jsou součástí sady September Skies Core Kit (Becky Higgins). A výsledek můžete vidět zde…


Dále jsem zvolila pro mne netradiční rozřazení Project Life kapes vlevo je to typ „U“ a vpravo toje typ „V“  (oboje Becky Higgins) na kterých jsou jen kapsičky o velikosti 3x4 inch. A když se na to tak dívám, tak vidím i další moji změnu – tentokrát jsem napsala hodně textů.

Kromě tří elementů (samolepky na označení týdne, samolepící kamínky a sponky ze sešívačky) je tato dvoustrana vyrobena čistě a jen z kartiček sady September Skies Core Kit (Becky Higgins), které jsem různě stříhala, prostřihávala, lepila a vrstvila.


Titulní kartička s předem natištěnými plásty „Be, Do, Go“ jsem doplnila o označení týdne pomocí samolepek a datumy rollerrazítkem. Plást s nápisem „Go“ jsem ještě jednou vystřihla z jiné kartičky a pomocí 3D pěnových samolepek jsem ho nalepila na ten původní.


Kartička „A bright IDEA“ je také spojena ze dvou částí. Banner je vystřižen z jiné kartičky na nalepen po naříznutý, předem natištěný lístek květiny. Nakonec jsem doplnila samolepící perličky z velmi starých zásob.


Níže dvě uvedené kartičky jsou vytvořeny úplně stejných způsobem jako ta předchozí. S tím rozdílem, že jsem vystřižené šestiúhelníky připevnila pomocí sešívačky.



V těchto případech jsem šestiúhelníky přilepila pomocí 3D pěnovou samolepkou



Poslední kartička tohoto příspěvku je ozdobena jen samolepícíma perličkama.


Přeji krásný týden,

Charlotta



3 komentáře:

  1. Moc krásné stránky! A tahle kolekce kartiček je skvělá, už je mám taky na několika rozpracovaných stránkách ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Opět parádní stránky :). Nemohu uvěřit, že se mi líbí i květinový motiv. Už aby byly nové Novinky/Doplněno ;).

    OdpovědětVymazat