pondělí 29. února 2016

SCRAPYLIFE PL STORY - MOJE LÁSKA / MY LOVE - vyhlášení

Vyhlášení únorové PL Story - MOJE LÁSKA / MY LOVE je tu. A věřím, že i Random.org měl co dělat, aby vybral vítězku :-)

Vítězka získává 200,- Kč poukaz na nákup do Scrapylife e-shopu a překvapení ze Scrapylife Novinek...




 ...Wooden Word Awesome z dílny Heidi Swapp

 

 Vítězkou PL Story MOJE LÁSKA / MY LOVE se stává - HANKA R.

Vítězku prosím o strpení. Vzhledem k tomu, že jsem na dovolené, 200,- Kč poukaz na nákup do Scrapylife pošlu 7.3.2016. Děkuji, Ch.

---


Bára H.


Karolína B.



Hanka R.



Marie K.






Ája S.



Veronika S.


Zdeňka V.


Martina S.
krásný zaláskovaný layout mezi bratry :-)
 



Andrea Č.
 


Ivana Š.
 

Alena K.
 
---
Pro ty, co nevědí, co SCRAPYLIFE PL STORY je - vždy se jedná o předem určené téma, které budete muset zpracovat do svého Project Life alba. Cílem SCRAPYLIFE PL STORY je zkusit si vytvořit něco jiného než „jen“ klasické zachycení vašeho týdne či nějaké slavnostní události. 

Téma „Scrapylife PL Story únor“:   MOJE LÁSKA / MY LOVE

A mé zpracování tohoto tématu je tentokrát toto: 
  
Výherkyni gratuluji, všem ostatním děkuji za účast a těším se již zítra s novým tématem naší únorové Scrapylife PL Story :-)

Charlotta



2 komentáře:

  1. Jako že JÁÁÁÁÁ! Ani si nedovedete představit jakou mám radost. Velikánskou. MOC děkuji. A rozhodně mě to motivuje k další účasti ve vašich soutěžích.

    Hanka Rambousková

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Hanko a gratuluji! :-) Jen prosím o trpělivost, jakmile se vrátím z dovolené (7.3.) pošlu Vám Voucher a domluvíme se na předání i věcné výhry.
      A těším se na příspěvek do březnové Scrapylife PL Story MOJE DĚTSTVÍ / MY CHILDHOOD :-)

      Vymazat