pondělí 21. prosince 2015

Memory Planner - plánování leden 2016

Tak jsem tady konečně i já se svým puntíkatým miláčkem (rozuměj diářem) z kolekce Memory Planner 2016 od Heidi Swapp. A i stejně tak jako psala Míša ve svém příspěvku i já mám diář již od nepaměti a dokonce je mám i všechny schované.

Kouzlu Heidi Swapp jsem propadla už dávno, ale jejímu diáři jsem stále odolávala až do teď! 





Jakmile jsem zjistila, že bude mít krásný puntíkatý, byla jsem beznadějně ztracena. Ano má jednu slabší stránku a tím je umístění kroužkové vazby, která způsobuje trochu krkolomnější zavírání, ale jinak…. jinak je pro mě úžasný včetně všech doplňků.

Pro začátek jsem si pořídila:


Uffff, no ani jsem netušila, že je toho tolik :-)


A teď už k samotné přípravě ledna 2016. Nebudu vám lhát, ale úplně jsem se bála cokoliv udělat, abych něco nepokazila. Jojo, vím, každému i sama sobě říkám, že nic není špatně, ale takový diář dělám poprvé. Rozhodla jsem se, že ho budu zpracovávat ne jako deník, ale pravdu jako diář se všemi těmi termíny atd., protože u mě platí – co nemám napsané, jako by neexistovalo. 

I když jsem hodně zkoumala internet a jiné sociální sítě nic moc inspiraci jsem nenašla a tak jsem prostě zasedla a dle svého začala tvořit.

Do kapes, které jsou na vnitřní straně předních desek, jsem prozatím vložila samolepky, které chci používat. Předpokládám, že se to časem změní a kapsy budou sloužit trochu plnohodnotněji.


Na rozdíl od diářové kolece Carpe Diem od Simple Stories nemá kolekce Memory Planner od Heidi Swapp speciální plastovou kapsu na zip na různé maličkosti. A tak jsem si ji vyhlídla z jiné kolekce Heidi Swapp.

 
Jako první jsem do celého diáře nalepila průhledné samolepky čísel Memory Planner Clear Day Stickers. Jedno balení vystačí na celý rok diáře a obsahuje dvě velikosti čísel – malé do měsíčního přehledu, který je na začátku každého měsíce a větší, které se lepí na týdenní strany diáře. Malé se lépe lepí pomocí skalpelu nebo jehly.
 

Součástí každého měsíce je kartonový rozřaďovač, v tomto případě „JANUARY“ po kterém následuje plastová kapsa, do které jsem vložila fotografie a Memory Planner Pocket Cards.
 
 
Na zadní stranu fotografií jsem nalepila bílou čtvrtku, abych zakryla nápisy CANON na fotopapíru.

Dále jsem vložila dvě strany z bloku papírů Memory Planner Floral List Pad, které jsem si přizpůsobila k obrazu svému. Jsem člověk, který má rád seznamy a tak je pro mě tento formát ideální. Pomocí inkoustů Dye inks od Kelly Purkey (Hero Arts) a razítek z několika sad Planner Clear Stamps od Kelly Purkey (Hero Arts) jsem vytvořila následující:

 
Níže můžete vidět měsíční přehled. Čísla jsou již zmiňované malé samolepky, které jsem lepila pomocí skalpelu. Pak jsem dopsala jména (svátky) a opět pomocí inkoustů Dye inks od Kelly Purkey (Hero Arts) a razítek z několika sad Planner Clear Stamps od Kelly Purkey (Hero Arts) vyznačila akce, o kterých momentálně vím.

Pro osvěžení jsem vlepila několik samlepek ze sady Memory Planner Word Jumble Stickers a srdíčko z Memory Planner Puffy Stickers.

Na pravé straně dole jsem si vyznačila barvy inkoustů, a jaké události jimi značím.



Týdenní přehled je pro mě osobně úplně to nejdůležitější. Zatím je vše skoro prázdné, ale už teď se bojím, abych měla dostatek místa. No uvidím, nějak se budu muset vejít.

Opět můžete vidět čísla dnů, což jsou výše zmiňované velké samolepky.

Na označení týdne jsem použila moji oblíbenu sadu razítek Outline Letters Clear Stamps od Kelly Purkey (Hero Arts).  A pomocí inkoustů Dye inks od Kelly Purkey (Hero Arts) a razítek z několika sad Planner Clear Stamps od Kelly Purkey (Hero Arts) vyznačila akce, o kterých momentálně vím.



Na psaní používám Copic černý Multiliner 0,2, který je hezky jemný a nepropisuje se skrz.

Jsem zvědavá, jak bude tento měsíc vypadat na jeho konci. A nebojte, určitě se s vámi o to opět podělím.

Krásný předvánoční čas všem,

Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat