středa 19. srpna 2015

Project Life WEEK 51/2014 Ledové vzpomínání!

Zdravím zpět po dovolené! Hned úvodem chci poděkovat Charlottě, která naprosto skvěle zaskočila za mě, která jsem se tou dobou válela na sluníčku u lesa :-). Dnes už jsme ale doma a s ním i další kousek našeho alba. Jdu trochu "s křížkem po funuse", protože počasí dost otočilo, ale vlnu veder jsem přežívala "ledovou tvorbou". Z loňského roku mi totiž zbylo pár stránek, takový ten rest, který prostě vždy nějak zbude. 



Letos to byly Vánoce. Fotek bylo dost, dokonce jsem měla i koláže hotové, takže samotné psaní už nebylo tak těžké. Jen toho o Vánocích je prostě pořád co dělat a pak jsem byla tak natěšená na další rok, že jsem raději chystala titulku k novému albu namísto dodělávání restů. Ale přeci tu díru v albu nenechám a tak jsem se do toho opřela a začala dodělávat konec roku.

Vánoce sice byly na blátě, ale nám to nevadilo. Byly to Nelinky první opravdové Vánoce. Ty předešlé jí bylo pár měsíců a Vánoce to byly spíš naše. Teď už jsem byla natěšená. Nela už se uměla radovat z dárků, už rozuměla tomu co se okolo děje a na to jsem se moc těšila. A tak vánoční přípravy už pomáhala a já nestačila cvakat foťákem.

A aby ty Vánoce nebyly jen o dětech, našla se i chvilka jen pro mě s manželem. Jeden den jsme doslova "urvali" a nebýt miminka v bříšku, strávili jsme celý den jen ve dvou.

Předvánoční týden skončil ve čtvercových kapsách. Bylo to vlastně mé první seznámení se čtverci. Nechala jsem se tehdy Charlottou přesvědčit a rozhodně toho nemůžu litovat. Na čtvercích od té doby docela ujíždím.


Kartičky k tomuto týdnu jsem si buď vyrobila, protože to bylo první setkání se čtverci a moc jsem netušila, že se budou vyrábět i čtvercové kartičky, anebo jsem ostřihla velké kartičky. O zbytek dozdobení se postarala luxusní vánoční kolekce Very Merry Christmas, kterou jsem si uschovala do Vánoční krabice a čeká ne mě zase na letošní zimu. Název týdnu pak tvoří glitrová samolepicí abeceda...


Čtvercové koláže jsou vážně fajn. Dnes už to vím a používám je docela často. Jakmile je hodně fotek, dokážete jich tak na jednu stranu nacpat tolik, že to nakonec stačí i mně :-D. A to já nejsem zrovna skromná. 

Opět jsem vytáhla zlatavou abecedu Hello Beautiful Gold & Silver Alpha Glitter Stickers a pomocí ní nalepila nadpis "S tetou" ...tuhle abecedu mám dvakrát a i to mi bude málo :-).


V průběhu obou stránek můžete najít spoustu vánočních svorek Candy Cane Lane Decorative Brads. Tedy až na ty se Santou, které úplně nemusím :-).


Hotovooo! Konečně je kus restu za mnou! Ty aktuální týdny se prostě dělají nějak víc s radostí a větším elánem. Ale i tu díra v albu je občas potřeba vyplnit. Mějte krásný zbytek dne.
Míša



Žádné komentáře:

Okomentovat