pondělí 10. srpna 2015

Project Life Week 24/2015

Dvacátý čtvrtý týden mého Project Life alba bude opravdu jen v rychlosti. Mám pro to hned několik důvodů, kterými jsou:





-   








- opravdu horké počasí (nesnáším vedra a nemůžu v nich skoro vůbec pracovat, vlastně se mi ani moc nechce)
-   -  s prvním navazuje to, že nemůžu po svém synovi chtít, aby byl zavřený doma jen proto, že bych seděla u počítače a psala článek J
-   -   24. týden je jen na jedné straně a tak není skoro co představovat (i takové týdny v životě jsou)
-     -  první den po týdenní dovolené a nevím, kde mi hlava stojí (dovolená v českých lesích byla úžasná, ale docela krátká)
-    - a jeden z posledních je, že tuto středu budu zaskakovat za Míšu a její kreativní den (…no, všichni víme, že Míša je jedinečná a zaskočit se nedá)

Použila jsem klasickou plastovou kapsu typu A a jednu z posledních kolekcí kartiček High Five Core Kit od Becky Higgins ze které jsem vybrala jen ty žluté.

Jako pojící prvek jsem tentokrát zvolila samolepky od Simply Stories (hodně stará kolekce)

Titulní kartička je ze sady High Five Core Kit od Becky Higgins na kterou jsem jen nalepila samolepky od Simply Stories a datum jsem natiskla pomocí roller razítka.

Na kartičce vlevo můžete vidět další využití samolepky od Simply Stories a na druhé jsem využila již předem natištěného nadpisu a jen doplnila fotografii. Mimo jiné se mi tento font opravdu moc líbí.

Přeji krásné, slunečné dny a honem ven,

Charlotta
 


Žádné komentáře:

Okomentovat