středa 26. srpna 2015

Project Life: Posázavské putování 2015

První album se zaplnilo.Červen znamená konec toho prvního a červenec už bude mít kabátek nový. A já mám místo! Ano, mám tolik místa, že si můžu dovolit ten luxus a jeden den natáhnu na celou dvoustranu. Běžně bych ani neměla tolik fotek z jediného dne, ale tento týden jsme opět výletovali naši oblíbenou Sázavu a já ji vždy odbyla jen jednou koláží. Tak rádi se tam ale vracíme, že jsem zaznamenala každou chvilku, která zato stála... a ráda Vás zvu dál...!

 Z výletničení vznikla klasická dvoustrana. Nějaké to "kapsové řádění" se tentokrát nekonalo, protože je léto a já doháním klasický skluz. I když musím uznat, že vloni jsem měla skluz celé 4 měsíce, protože mi v prvním trimestru těhotenství bylo neustále zle, takže nějaké lepidlo a nůžky byly značné sci-fi! Toto léto tedy optimisticky shledávám jako lepší a skluz se prostě dojede :-). 
Kartičky k tomuto týdni nenajdete v žádné sadě kartiček, jednoduše jsem rozstříhala scrapbookový papír, který jsem našla v jednom z šuplíků. Byla jsem mile překvapena, že to vůbec nevypadá zle, dokonce se mi tahle "puntíkovaná" líbí a k fotkám se krásně hodí. Malé kartičky jsou pak zmenšené a zaoblené a pochází z univerzální a oblíbeného Midnight Core Kit.


Úvodní kartička našeho výletničení. Podkladem je již zmíněný puntíkáč, na něj dolepená kartička z Midnight Core Kit a celé kartě dominuje nápis "na sázavu". Na ten jsem si vzala k ruce thickers abecedu čistě bílou a distress inkoust s houbičkou. Abecedu jsem pak obarvila a tdy pozor. Nevím jaká je Vaše zkušenost, protože já tenhle počin svedla prvně a tedy byl to boj. Nějak mě nenapadlo, že po obarvení bude abeceda inkoust pouštět a neuměla jsem inkoust zafixovat, aby mi "neumatlal" vše čeho se písmeno dotkne. Původně byla abeceda mnohem lépe vystínovaná a sytá, ale nakonec to dopadlo úplně jinak. Vzala jsem papírové utěrky a abecedu jsem přetřela brouskem až byl otisk téměř nepatrný. Výsledek je jen blankytný nápis. Korková ozdůbka pochází z Atlantic - Cork Stickers - Circles. Jsou sice maličko silnější, ale pokud nešetříte v albu každý milimetr, udělají hodně parády. 


V podobném duchu dělaná kartička. Zde už je ale navíc i razítko "GREAT memory". Snad úplně poprvé jsem netiskla černým inkoustem. Kolikrát už jsem chtěla, nanečisto použila barvu, ale ve výsledku ta černá byla prostě nej. Dnes jsem udělala krok do neznáma a šla do modré. Výsledný otisk jsem pak už jen obtáhla černou gelovkou. Korkový mráček je opět Atlantic - Cork Stickers - Circles


I nemilé zážitky a obrázky k životu patří, a tak tu mám Nelinky první delší pláč a první zkušenosti se Septonexem. Ano, byla jsem za zlou. Nejprve ji fotím místo útěchy (ale měla tam tátu, takže žádná tragédie se nekonala) a pak na ní vytáhnu Septonex. Ale vše je prominuto, dnes už se na mě opět směje jako sluníčko. Štěstí, že děti rychle odpouští a zapomínají :-). A Oh Yes by Ali Edwards sada razítek i na takové situace myslí. Výborně se tedy hodilo razítko s nápisem "Oh NO", které jsem doplnila svorkou s šipkou.


Druhá strana je v plastové kapse Design A. Nebylo na ní tedy tolik práce a základ všeho byl jen tisk fotek. Pak už jsem je dala na své místo a dozdobila pár kartiček v podobném duchu jako první stranu.


Jelikož mi nezbylo příliš mnoho základního papíru, ze kterého jsem si vyráběla kartičky, použila jsem i odstřižky. Následující kartička je toho krásným příkladem, kde je puntíků jen maličko, ale i díky málu vypadá kartička jak ze stejné kolekce. Transparentní nápis "swim" najdete v sadě výseků Poolside.


I malé kartičky si ráda zdobím. Sice opět rychlovka, ale poslední dobou mi to nejen zrychlí práci, ale i více vyhovuje. Razítko "love THIS" najdete v sadě  Oh Yes by Ali Edwards, nalepená srdíčka jsou látkovou nálepkou, vypadá jako nažehlovačka a tento typ nálepek je dokonalý. 


A poslední fotografie zachycuje dvě malé kartičky. Jedna opět dozdobená jen odstřižkem, razítkem Oh Yes by Ali Edwards a transparentní šipkou.


Taky máte ten letní Project Life tak moc rádi? Vše je dokonale barevné, v krásném počasí se navíc tak hezky fotí a v neposlední řadě jsou tu dovolené. Doba, která se naprosto vymkne běžnému stereotypu. Užívejte léta a nemějte strach, my ten skluz doženeme. Nemá smysl sedět doma a dohánět, když je venku tak kráááásně. Nebude to totiž dlouho trvat a propršené podzimní dny nás doma donutí skluz dohnat levou zadní :-). 

Tak ahoj a pojďme ven. :-)

Míša



4 komentáře:

  1. Já vám doslova závidím tu fantazii při zdobení kartiček..a i provedení fotek. Vždycky se těším na středu, abych se mohla pokochat. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám velkou radost, že se stránky libi. A nemyslete si, ona ta fantazie přijde s časem u každého. Ještě před rokem jsem mela kartičky mnohem obycejnejsi :-). Tesim zase za týden :-)

      Vymazat
  2. ten podkladový puntíkatý papír je parádní!! a tvoje barvy, super!!!!

    OdpovědětVymazat