pátek 7. srpna 2015

nostalgické vzpomínání ... album 2012/3. část

.. a dnes tu máme poslední vzpomínkové ohlédnutí za stránkami roku 2012. Dál už jsem bohužel nepokročila, a to mě ještě čekají události nejzajímavější - naše svatba, líbánky a římsko-barcelonské putování. Moc se na zpracování těchto událostí těším, ale jsem realista, dřív než příští rok to asi nedám ... Dnes vás každopádně čekají dvě stránky z našeho anglického pobytu, kam jsme odjeli s 4měsíčním miminkem, abychom uvítali nově narozené miminko. Jak vidíte, naše rodina se usilovně snaží o populační růst ..

Na této třicítkové stránce jsem poprvé zapomněla na nůžky a trhala. S těžkým srdcem. Veškerý materiál je z povedené romantické kolekce Open book od Maggie Holmes. Opět jsem se nedokázala smířit jen s jednou fotografií a použila jsem hned tři, které báječně mapují proces miminkovského úsměvu. Když tvořím velkou stránku, musím stát, abych vše viděla z lepší perspektivy. Přesouvám jednotlivé dekorace, abych je třeba znovu vrátila na původní místo. A nakonec mě vždycky překvapí, jak neuvěřitelně stránku dokončí veliký text, v tomto případě nádherně zlaté nápisy.




Jestli vás zaráží lehce zvlněný papír, tak vám povím pohádku O zlatém prachu. Z mých fimo pokusů jsem měla doma zlatý pudrový prášek PearlEx. Smíchala jsem ho s vodou a pokapala projekt. Leč prášek ani po několikadenním schnutí, ehm, nezaschnul. A mazal se. Takže nezbývalo, než se ho zbavit. Vyzkoušela jsem kdeco, ale byl zkrátka všude, prostě něco jako mor, akorát zlatý. Nakonec pomohly vlhčené ubrousky (vynálezce ubrousků by zasloužil Nobelovu cenu, neboť v naší domácnosti se jimi neutírají jen miminka ..) a tím se papír dosti zvlnil. Závěrem: zlatý pudrový prášek nedoporučuji ...






Druhá stránka je kapsičková a použila jsem "šestkové" papíry z kolekce Lemonlush od Studio Calico. Jsou sice trochu divočejšího rázu, ale mají neuvěřitelně krásné vzory a zajímavé barevné kombinace. Já zvolila modrozelenou, protože Anglie je prostě zelená. Pořád. A modrá se zase hodí k nově narozenému chlapečkovi.




Zde jsem po delší době razítkovala na fotku. Dělám to nerada a většinou se tomu snažím vyhnout, neboť riziko nepodařeného tisku je vysoké. Razítkuji šedým StazOnem, takže tisk není tolik výrazný a nenarušuje atmosféru fotky. Při samotném tisku přestávám dýchat a modlím se, aby mi razítko po hladkém povrchu fotky neuklouzlo.





Vybrala jsem si dva papíry a ty různě nakombinovala na celé stránce. Moc mě baví zužitkovat i ty nejmenší odstřižky. Obrázek holčičky "Never grow up" je z kolekce Daydreamer od Dear Lizzy.




Jak vidíte sami, stránce ještě chybí "pořádný" journaling. Moc doufám, že to někdy dopíšu, než úplně všechno zapomenu. Razítko je z cestovatelských razítek od Ali Edwards.




Děkuji, že jste se přidali k našemu historickému putování a příště se vrhneme opět do současnosti. Už se moc těším! Přeji vám krásný víkend!
Jana


2 komentáře:

  1. Jani, opet krasne a nezne. Jak ty to delas?!? ...=)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dekuji, Alenko, mam obecne respekt z barev :)) moooc dekuji za vase mile komentare!

      Vymazat