pátek 14. srpna 2015

dovolená jako slohové cvičení a pískové chrastidlo k tomu ...

... přijde mi to jako věčnost, co jsme byli u moře a přitom je to jenom měsíc zpátky. A já konečně dokončila naše PL dovolenkové stránky. Tu číslovou jste měli možnost vidět již v PL story příspěvku, dnes vám ukáži jedno menší slohové cvičení. Řekla jsem si, že druhou stranu využiju na sepsání jednotlivých dnů dovolené, které se svým programem sice hodně podobaly (jídlo, bazén, pláž a jídlo), ale přeci byly něcím jiné a jedinečné.

Na stránku jsem využila třpytkové prvky a nápisy vystříhané z kartiček Studio Gold od Teresy Collins. Všechny kartičky jsou jednodušše bílé, dodržela jsem tak Clean and Simple ráz předchozí stránky. Použité fotografie slouží spíše jako ilustrační a krásně rozrazí uniformitu textu. Chvíli jsem váhala, jestli opět vytáhnout psací stroj, ale chtěla jsem se rozepsat více a strojové písmo by mi to neumožnilo.




Razítkování jmen dnů byla (alespoň pro mě) vyšší dívčí. Musela jsem po písmenku a trefit se doprostřed kartičky chtělo trochu toho zkoušení.




Jednotlivá písmenka nápisu SHINE jsou vystřižená ze čtvercové kartičky Studio Gold z instagramové sady.




Fotky jsem ozdobila třpytkovými hvězdičkami, které jsem stříhala a stříhala z hvězdičkové kartičky. Líbí se mi, jak třpytky připomínají samotný písek.




Písková odklápěcí kartička, na jejíž výrobu jsem spotřebovala dvě kartičky z Color Magic value kitu od Heidi Swapp. Písek jsem nasypala do většího zip lock sáčku (zip lock systém jsem nakonec odstřihla) a raději po všech stranách oblepila washi páskou (jistota je jistota, opravdu netoužím mít písek v celém albumu). Sáček jsem vlepila mezi kartičky a ty k sobě oboustrannou páskou pořádně přilepila. Odklápěcí systém jsem udělala pomocí proužku vellumu, který je na jedné straně mezi odklápěcímí kartičkami a na straně druhé mezi fotkami v kapse. 




Písek se v chrastítku při každém odklopení krásně přesýpá .. Nemusím vám asi ani říkat, jak velká zábava je to pro děti. Až taková, že v jedné nestřežené chvíli se na ní objevily ušmudlané otisky inkoustu ... Kdyby některá dobrá duše mohla tuto kartičku ze svého kitu postrádat, budu neskonale vděčná (a šťastná)!



Takto vypadají všechny tři dovolenkové stránky v našem PL albu.




A jelikož máme fotek (a některé jsou vskutku vydařené) opravdu hodně a byla by škoda je všechny nevyužít, mám v plánu vyrobit jedno roztomilé instagramové album. Fotky jsou vyvolány a já se na tu "práci" moc těším! Konečně využiju nasyslený materiál z kolekce Poolside od Crate Paper!

 
A co vy, už jste si nalepili svoji dovolenou či výlet? Krásný a snad i trošičku chladnější víkend vám všem!

Jana


6 komentářů:

  1. Ty to mas zase vymyazleny - NADHERA!

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera Jani, mám ráda tvůj styl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, holky! Klarko, "můj styl" zní vznešeně, děkuji :)))

      Vymazat
  3. Nemůžu se vynadívat a tak jsem se znovu kochala. To je tak krásné a ty tři stránky vedle sebe vypadají úžasně. Jani ty děláš koláže v kterém prográmku? Verča Sembolová

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc, Veru ... dělám klasicky v picmonkey, jinde to neumím :)))

      Vymazat