pátek 17. července 2015

naše letní dovolená v číslech aneb inspirace do PL story

... už je to uděláno, už je to nalepeno! A nakonec to ani tolik "nebolelo". Z množství fotek jsem pár vybrala, upravila na požadovanou velikost a stránka mapující naše dovolenkování spatřila světlo světa. A ačkoliv je prosta jakéhokoliv super zdobení, tedy zcela v duchu clean and simple, trošku jsem se zapotila ... přeci jen se udržet, abych tu a tam něco nepřizdobila stálo trochu toho přemáhání. Ale odolala jsem, zčásti také proto, že mě tlačil čas (a uzávěrka tohoto příspěvku) a tradá, bíločtvrtková číselná PL story inspirace je tu!


Na stránku jsem použila plastovou kapsu designu F. Líbí se mi, jak jedna velká kartička 4x6 naruší jistou pravidelnost stránky a zároveň je báječným místem pro nadpis. Jednotlivé fotografie jsem si upravila na čtverce o velikosti 2,5x2,5 a pohrála si s jejich barevností pomocí filtrů (více na konci článku). Dalším odlehčujícím prvkem jsou dvě kartičky zdobené dýhovými výseky. Měla jsem jasno, že tentokrát dám přednost psacímu stroji; báječně se totiž hodí k číslům a celkovému designu kartiček.

Titulní kartička je jedinou kupovanou PL kartičkou - z mého oblíbeného Midnight Core Kitu. Dozdobená thickers abecedou a datumovým razítkem. Ještě loni by něco takového jako tlustá velká písmenka do mého alba nesmělo, ale dnes na ně nedám dopustit a je mi jedno, jestli zaberou hodně místa. Tvoří totiž bezkonkurenční nápisy!




Jak sami vidíte, design kartiček je velmi jednoduchý. Když jsme na dovolenou odjížděli, cílevědomě jsem si všechny zajímavé "počty" zapisovala ...




... a tak vznikl poměrně dobrý důkaz pivního a vinného popíjení.




Jestli vás mate číslo a fotografie, tak vězte, že v bazénu opravdu bylo pět delfínů. Ale činili se pouze čtyři. Realita v přímém přenosu, ten pátý si totiž chodil jen pro rybičky ... Dýhový foťáček je z kolekce September skies od Heidi Swapp (ty jsou moje oblíbené, nádherné nápisy a spousta různých výseků) a šalamounsky jsem tak vyřešila nemožnost vyfotit foťák foťákem ...




Dýhové srdíčko je z novinkové sady Citrus bliss a razítko opět z dílny Heidi Swapp.




Ani schody se mému počítání nevyhnuly. Aspoň jsme se po jejich zdolání mohli s klidným svědomím pustit do večeře.




Zde již slibovaná úprava fotek. Netajím se tím, že mám ve velké oblibě filtry. A ještě raději mám černobílé fotky. Přeci jen jsou v mnoha případech milosrdnější a nevadí jim lehké máznutí či obličejová nerovnost. Navíc jsou výborné na vykreslení atmosféry, kdy by barevnost fotky mohla působit rušivě. Na této stránce jsem použila filtr ze Zoneru nazvaný Vitality. Sami můžete porovnat rozdíl fotky před (nalevo) a po (napravo).




A jak jste na tom s čísly vy? Doufám, že jsem vás trochu inspirovala a zapojíte se do naší číslové PL story. Anebo si vyzkoušíte clean and simple styl tvoření. Na každý pád si ale užívejte léto a vesele tvořte! A já se jdu probrat těmi zbylými 745 fotkami ...

Jana


6 komentářů:

  1. Úžasný!!!! To mě nenapadlo... ale určitě to někdy vyzkouším :-D

    OdpovědětVymazat
  2. ;-) paty delfin klesl prezrany ke dnu! Krasna stranka, ja chtela zkouset grafy, ale zatim nebyl cas, tak asi az v zime ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)))) tak to jsem se zasmala ... asi jo :)) paaani, grafy? to zni vic nez zajimave, tesim se!!

      Vymazat
  3. Jani uuuzasna stranka :-) moc krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, Míšo, moc mě to bavilo, číselný pohled na dovolenou je super věc :)

      Vymazat