pátek 10. července 2015

den za dnem 2015 .. week 24 a křížkovaná

... při lepení 24. týdne jsem měla ve výběru kartiček/papírů jasno. Potřebovala jsem navázat na levou stranu, která mapuje náš jeden obyčejný den a které dominuje kolekce Stitched od Amy Tangerine. A protože se moje zdobící zásoby z této kolekce značně ztenčily, povolala jsem Lotčin Scrapylife obchůdek a křížkový steh na pomoc. Také se vždy na svoji objednávku těšíte tolik jako já a jste překvapeni, jakou rychlostí vám přistane ve schránce? Tak považte, že já měla jednu super expresní. Ráno před odchodem z domu jsem ještě objednala pár "nezbytností" a odjela na schůzku s Lotkou. Aniž bych zavolala a poprosila o donášku, Lotka mě velmi překvapila, když z kabelky vytáhla objednaný materiál. Tak takhle rychle nefunguje ani FedEx ...

Jak sami vidíte, journalingu je na této stránce opravdu pomálu. Nechala jsem tentokrát mluvit fotografie. Na stránku jsem použila několik papírů ze sady 6x6, nádherný dýhový rámeček (ach, ty jsou opravdu dokonalé), výstřižky s nápisy, pěnová slova, jednu puffy samolepku (najdete ji?) a spoustu křížkových stehů.


Titulní kartičku jsem vyrobila z fotografie, která se stala mojí srdcovou záležitostí. A jak vznikl křížkový nápis? Nejprve jsem si ho vytvořila na čtverečkovaný papír a přepsala v menším měřítku na vellum. To jsem k fotce přichytila washi páskou a prodírkovala.


Stejným způsobem jsem postupovala v případě nápisu Love na fotografii duhy.


Koláž Albertova výlezu z postýlky jsem podlepila papírem z kolekce, ozdobila pěnovým nápisem a přidala journaling.


Do dýhového rámečku přišla fotografie našeho letního čtení.


Zbývající dvě koláže jsou ozdobeny pěnovým slovem "dream" a spoustou křížkových stehů.



Už jste si také zkusili prošít papír a ozdobit váš papírový projekt několika stehy? Určitě se do toho dejte, vyšívání přidá stránce zajímavý detail a vy si u toho krásně odpočinete ... o báječnou letní aktivitu máte tedy postaráno .. Těším se na příští pátek, tentokrát s inspirací do naší PL story. Přidáte se?

Jana


3 komentáře:

  1. To je káááááááááása, budu muset to vyšívání taky zkusit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty křížkové stehy jsou krásné a efektní :-) Super, Jani!!!

    OdpovědětVymazat
  3. devcata, dekuji .... ja se toho vysivani asi uz nezbavim :)))

    OdpovědětVymazat